Toon posts:

Firefox wilt add-ons niet deinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Freekers
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Freekers

VIP PLUS ELITE Organisme ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Mijn FireFox wilt geen add-ons deinstalleren. Installeren van nieuwe add-ons gaat perfect, maar add-ons deinstalleren wilt om een of andere reden niet lukken.
Ik deinstalleer de add-ons zoals ik normalerwijs op mijn andere systeem ook zou doen. naar Extra --> Add-Ons --> Extensies, de gewenste Extensie aanklikken en op 'Deinstalleren' klikken.
Er komt dan bovenin te staan 'Herstart Firefox om uw wijzigingen te voltooien', wat ik dan ook doe door op de knop te klikken, maar na de herstart van Firefox is de extensie er nog steeds eveneens met de melding 'Herstart Firefox om uw wijzigingen te voltooien'. Het enige verschil is dat het icoontje van de desbetreffende extensie weg is, welke overigens weer terugkomt als ik de extensie aanklik en rechtermuisknop 'de-installatie annuleren' doe, en de extensie zelf niet meer bruikbaar is
Ik gebruik FireFox 3.6.12

Ook deze stappen heb ik al gevolgd, maar de add-ons staan er nog steeds, alhoewel ze niet meer bruikbaar zijn:
http://support.mozilla.com/nl/kb/cannot+uninstall+an+add-on
Een PC reboot maakte overigens geen verschil.

Iemand ideeën ? Ik vind het maar een vaag probleem, nog nooit last van gehad op al mijn systemen...

PVOutput - 6130Wp (4550Wp Oost-West + 1580Wp Zuid)

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:51

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb het niet uit je verhaal kunnen halen, maar heb je FF al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:39
Voordat je dat doet, zou je ook nog een (tijdelijk) nieuw profiel aan kunnen maken.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Freekers
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Freekers

VIP PLUS ELITE Organisme ⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Bedankt voor beide replies, maar het heeft helaas niet mogen helpen.
Na het verwijderen en opnieuw installen en een nieuw profiel, is het probleem er nog steeds.. alleen kan ik nu ook geen addons meer installeren ! Dus in short: Geen addons installeren of deinstalleren...

Is er iets achtergebleven in het register wellicht ? Ik wist niet dat FireFox zo 'diep' in het systeem zat...

PVOutput - 6130Wp (4550Wp Oost-West + 1580Wp Zuid)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee