Kluutmaran schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:56:
[...]
Die krijg je alleen als je FUT 09 en/of 10 gehaald hebt volgens mij.
Ik vind het wel een grappige toevoeging maar goed dat ze dit gratis gemaakt hebben want ik zou er geen geld voor over hebben. Ben nu bezig met een eredivisieteam te maken maar in de Trade afdeling zijn bijna alleen maar Janssen, de Zeeuw en Vorm te vinden.
Doordat ik veel gekocht heb heb ik alleen weinig contract kaarten en heal kaarten waardoor ik 3 geblesseerden heb die ik niet beter kan maken. Ook mijn manager heb op nonactief staan waardoor ik nu maar weer aan het sparen ben voor een zilveren pakketje, wat wel erg lang duurt overigens met zo'n 450 punten per wedstrijd en 15 minuten per wedstrijd (2x6 + menutijd enzo) waardoor je 1,5 uur bezig bent om 1 zo'n pakje te verdienen.
Met het spelen van toernooien kun je veel punten verdienen! Kijk even bij offline tourneys en dan amateur bronze oid. Krijg je ook nog een redelijk mooie bonus wanneer je het toernooi wint

. Zo ben ik begonnen het gaat hard nu. Ben begonnen met 0 op de dag van de release en heb nu door o.a. goed handelen:
Stekelenburg
VD wiel - Vertonghen - Douglas - Dede
Nigel de Jong - Theo Janssen - Ruiz
Suarez - Hiquain - Vicente
Verder een bank met o.a. Emanuelson, De Zeeuw, en nog wat middelmatige spelers (wel goud).
En nog aardig wat coins op de bank

.