• hakhakhak
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 30-10-2014
Heb gisteren een Samsung LE32C550 (pricewatch: Samsung LE32C550) gekocht met de mogelijkheid om een een CAM-module in te plaatsen. Mijn aanbieder is Ziggo.

Nou is het zo dat Ziggo de Samsung LE32C550J1WXXN heeft gecertificeerd en dat ik een Samsung LE32C550J1WXZF heb. Alleen de laatste 3 lettertjes verschillen dus. Hierdoor kunnen ze niet garanderen dat de CAM-module zal werken.

Heeft iemand hier ervaring mee of er gewoon veel verstand van? In de winkel zeggen ze dat de kans bestaat dat het werkt, maar ook dat het niet zal werken. Mag helaas de CAM-module niet aanschaffen en als het niet werkt terug brengen.

Hoop dat hier iemand met ervaring zit of meer verstand heeft dan een winkelverkoper.

Alvast bedankt.

• mark9534
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13-04 16:35

mark9534

Ondertitel ?

Ik kan je niet meer duidelijkheid geven over je probleem. Maar als je de CI+ CAM module via internet aanschaft dan kun je altijd gebruik maken van de wet kopen op afstand. Zo heb je enkele werkdagen de tijd om het ding te installeren en te testen. Kost je alleen verzendkosten, mocht de module het niet goed doen.

• nikeh
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 26-06-2017
Hey,

Ik was benieuwd naar je ervaringen met een CI+ module in een WXZF model van Samsung. Heb namelijk ook een WXZF model, en krijg net als jouw geen garantie dat e.e.a. werkt i.c.m. CI+ van Ziggo.

Heb je hier destijds nog iets aan gedaan toevallig? :-)

• M-dgrt
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 15-09-2019
Toestel met WXZF in het modelnummer is een buitenlands model voor oa de Franse en Italiaans markt. Deze gaat niet werken met een CI+, hoef je niet te proberen. Hebben jullie het toestel destijds via internet gekocht?

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:11
Heel toevallig werken ze wel! Zelf heb ik dit model ook (WXZF) Gekocht bij Media Markt.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• M-dgrt
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 15-09-2019
Ok, helemaal niet verwacht. Welke module gebruik je dan en bij welke provider?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee