Toon posts:

thomson TG789vn ports openzetten?

Pagina: 1
Acties:

• zynex
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 25-09 13:43
Hallo,

ik heb problemen met mijn thomson TG789vn router of zoals kpn het noemt: de xperiabox.
Ik wilde graag met een vriend van mij online via het alternatieven xbox live netwerk Xlink Kai.
Hierdoor kan ik systemlinken met enkele vrienden. Echter wordt ik de hele tijd gedetached van de Xlink Kai server doordat er blijbkaar iets mis is met mijn ports.

Nu staat upnp aan en ik moest port 30000udp aanzetten en een static ip maken. Dit heb ik gedaan, maar het werkt alsnog niet. Vervolgens ben ik dus een portchecker gaan gebruiken en elke portchecker geeft aan dat de poorten dichtzijn/router niet kan pingen. (Ik heb geen firewall/virusscanner)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast vriendelijk bedankt,
Niels

• MLGlegit
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05-01-2011
Wil je zo graag nu al black ops spelen ? of gebruik je xlink kai daar niet voor ?

Op http://portforward.com staat een hele goede tutorial.

En weetje dit zeker ? 30000udp

• zynex
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 25-09 13:43
Eey, bedankt voor je reactie, maar naar mijn weten is Black Ops nog niet uit. (Staat wel in pre-order, dus misschien krijg ik um een dagje eerder) Ik gebruik xlink kai zodat ik Halo kan spelen met een paar vrienden die gebanned zijn...Dit werkte eerst perfect, maar sinds we verhuist zijn en direct zijn overgestapt op kpn glasvezel werkt het niet meer. Nu gebruik ik namelijk de verplichte kpn experiabox in plaats van mijn oude wrt610n met dd-wrt firmware. Dat is een flinke stap achteruit kan ik je wel vertellen.Het probleem is echter niet dat ik de port niet kan forwarden, maar dat het gewoon niet werkt. De ports zijn netjes ingegeven in de router, maar xlink wil nog steeds niet werken en elke portchecker geeft aan dat de port niet goed open staat of de router niet gepinged kan worden.

Ik wil dus graag weten hoe dit opgelost kan worden. Zie in een instelling over het hoofd?

[Voor 5% gewijzigd door zynex op 02-11-2010 17:33]

• MLGlegit
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05-01-2011
Heb je wel vanaf je experiabox de porten geforward naar de juiste ip van de xbox ? Dit kan je zien bij de netwerk instelling bij je xbox , naar dat ip wat je daarziet kan je de poort(en) forwarden.

Kan je een overzicht maken van je netwerk ( internet > router > pc etc. , in een tekening).

Doe ook eens een ipconfig /all.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee