Toon posts:

LPI & Windows Exams

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• wouterDE
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-04 18:10
Hallo,

Momenteel zit ik in mijn laatste jaar professionele bachelor optie Computer Netwerken.

Voor school moeten we in zelfstudie een paar boeken leren, waar we een niet officieel examen moeten van maken. Later kunnen we dan vrijwillig het officiële examen doen bij prometric.com .

De certificaten zijn:
LPI 101 & 102
MCTS 72-640 en 72-642 ( = 70-640 en 70-642)

Iemand die deze certificaten bezit? Zoja, zijn deze gewild in het bedrijfsleven? Alvast bedankt :)

• Kompaan
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-04 22:44
Misschien search gebruiken, deze lijken mij goede topics om dit te bespreken:
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9
Het grote NOS certificeringtopic

Welkom trouwens :P

• wouterDE
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-04 18:10
bedankt :)

In het Linux topic ben ik niet echt wijzer geworden. Veel mensen hebben het gedaan. Maar of het een groot plus punt is op je CV , daar ben ik nog niet echt aan uit.
Dat je een mooie titel krijgt is wel mooi meegenomen.

Het windows topic is een beetje uitgebreider :9 . Mensen die het over mijn examens hebben, bezitten meestal al een kleine collectie :P . Een titel zou ik pas krijgen als ik de 70-646 erbij doe. Probleem, als de nieuwe server editie uitkomt, dan sta ik terug nergens :|

Onlangs heb ik gemaild naar een familielid die IT manager is. Hij raadde mij aan om het niet te doen. De kennis ervan heb ik toch, en met een beetje geluk sponsort mijn werkgever mijn examens als ik deze zou nodig hebben.

Zou ik zijn raad volgen?

• Koffie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:00

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Begin eens met niet alleen met de getallen te strooien ;)

Een een MCSE achtig papiertje niets meer voorsteld as er een nieuwe Server versie uitkomt is onzin. Als jij 2008 gecertificeerd bent, en je solliciteerd naar een baan als beheerder voor ee 2008 omgeving, terwijl Windows 2011 net uit is, zal dat echt niet zo veel uitmaken.

Verder verwijs ik je toch door naar de eerder genoemde topics, omdat daar meer info te vinden is.

Zwembad - Braaihok - YouTube - BraaiTV - TBNT

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee