Toon posts:

Advies nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb nu al zo'n 3 jaar een acer 5920 helaas problemen met een flikkerend scherm bij bepaalde graden dus er moet een nieuwe komen. Maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Daarom dacht ik dat jullie misschien wel goed advies hebben voor mij.

Wat ik met de laptop moet kunnen is:
- Beetje leuke en nieuwe games spelen
- Photoshop
- Dreamweaver
- Standaard dingen

Budget is rond de € 900,-

De computer mag er niet uitzien als een game p.c.

Ik dacht zelf dat asus wel een goed merk is maar misschien kunnen jullie mij aangeven naar welk merk ik nog meer kan kijken. Acer heeft mijn vertrouwen beschadigd doordat dit beeldscherm zo snel al zo raar is gaan doen (kan natuurlijk ook door mij gebruik komen).

alvast bedankt

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-12 13:47

remy007

Broodje Bakpao Helmond

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• danieloc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-07 13:26
miss is dit iets: Packard Bell Easynote LX86-JO-075
pricewatch: Packard Bell Easynote LX86-JO-075

Verwijderd

Niet om lullig te doen, maar dit topic wordt waarschijnlijk snel gesloten omdat dergelijke topics niet meer zijn toegestaan, vanwege de chaos als iedereen met dergelijke topics komt.

Er zijn hier op GoT NBBG topics zoals remy007 je al een link gaf, daarin mag je je vraag stellen en zul je geholpen worden ;)

@ de modjes: Ik bedoel dit overigens niet om zelf voor moderater te spelen, sorry als dit niet de bedoeling was ;)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:47:

@ de modjes: Ik bedoel dit overigens niet om zelf voor moderater te spelen, sorry als dit niet de bedoeling was ;)
Ik bedoel het wel zo. :P
Slotje :P

Dit topic is gesloten.