Toon posts:

Eerste indruk

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• DeHeys
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10-09-2011
Heb nu een weekje mijn nieuwe N8-00 in prachtig blauw. Fijn apparaat en vergelen bij mijn vorige Noia's (N95 en N96) ben ik qua snelheid in de hemel terechtgekomen! Het scherm reageert fantastisch, ook met mijn fotocollectie van 1500 foto''s gaat het allemaal even flitsend! Een paar nadelen heb ik ook ondervonden:

De batterij is nog altijd binnen een dag leeg (ok, deze dagen heb ik hem extra intensief gebruik, maar toch) en het is dus extra vervelend dat ik niet een reserve-batterij snel kan verwisselen omdat het batterijvak is dichtgeschroefd!

Mijn muziekcollectie van bijna tweeduizend nummer wordt niet goeg beheerd door de media speler. Ik krijg de verkeerde plaatsjes bij de hoezen en de zoekfunctie ontbreekt. Vooral dat laatste is erg lastig (zat er op de vorige Nokia's wel op). Iemand een beter player gevonden?

Bij navigatie ontbreekt de optie om direct naar de contactpersonen te gaan en daarheen te navigeren.

Verder ben ik erg tevreden met dit prachttoestel!

• Mad Marty
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Gefeliciteerd hoor, maar je kunt beter een kijkje nemen in Nokia N8

Rail Away!

• DeHeys
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10-09-2011
Sorry, verkeerde link gebruikt. Was inderdaald bedoeld voor N8 topic. Hoe krijg ik dit weer weg?

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Dit is niet de HK, een normale reactie mag dus wel.

[Voor 63% gewijzigd door BastiaanN op 02-11-2010 17:15]

• BastiaanN
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Weghalen doen we niet, maar ik sluit hem wel voor je :) En dan verdwijnt dit topic vanzelf in het "archief".

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee