Goede morgen allen,
Ik heb bij deze een vraag waar ik al geringe tijd niet uit kom.
Ongeveer een maand geleden heb ik een Asus GTS450 videokaart gekocht om mijn oude kaart te vervangen.
Het systeem ziet er als volgt uit :
Core i5 750 processor
2x Kvr2gb1333 kingston geheugen
1x P755D LE moederbord
1x GTS450
1x F3 samsung 1tb
2x WD 150 gb caviar's
1x Recom 550plus voeding.
En dit allen is aangesloten op een monitor samsung syncmaster 2032BW.
Deze draait op een resolutie van 1680 bij 1050 over de DVI poort.
En mijn LG 32SL8000 tv draait op 1920 bij 1080 over de HDMI.
Wat het probleem is is alsvolgt :
De tv krijgt een blokkerig scherm via de HDMI, en dit is de enige aansluitings optie voor mijn tv vanaf mijn PC.
Het is een met kleuren vervormt en blokkerig scherm wat ik nog nooit eerder had gezien.
Een collega raade mij aan de kaart om te ruilen en kijken of het nog zo bleef, en helaas het bleef.
Toen had ik mijn voeding vervangen van een 450w naar de 550w en dit bleek ook niet te baten.
Ik heb een andere HDMI kabel geprobeerd en dit is het ook niet.
Omdat de tv geen andere aansluiting heeft en ik ook geen andere wil gebruiken wou ik de vraag op GoT neerleggen om te kijken of jullie mij konden helpen.
Alvast bedankt voor uw hulp
Ik heb bij deze een vraag waar ik al geringe tijd niet uit kom.
Ongeveer een maand geleden heb ik een Asus GTS450 videokaart gekocht om mijn oude kaart te vervangen.
Het systeem ziet er als volgt uit :
Core i5 750 processor
2x Kvr2gb1333 kingston geheugen
1x P755D LE moederbord
1x GTS450
1x F3 samsung 1tb
2x WD 150 gb caviar's
1x Recom 550plus voeding.
En dit allen is aangesloten op een monitor samsung syncmaster 2032BW.
Deze draait op een resolutie van 1680 bij 1050 over de DVI poort.
En mijn LG 32SL8000 tv draait op 1920 bij 1080 over de HDMI.
Wat het probleem is is alsvolgt :
De tv krijgt een blokkerig scherm via de HDMI, en dit is de enige aansluitings optie voor mijn tv vanaf mijn PC.
Het is een met kleuren vervormt en blokkerig scherm wat ik nog nooit eerder had gezien.
Een collega raade mij aan de kaart om te ruilen en kijken of het nog zo bleef, en helaas het bleef.
Toen had ik mijn voeding vervangen van een 450w naar de 550w en dit bleek ook niet te baten.
Ik heb een andere HDMI kabel geprobeerd en dit is het ook niet.
Omdat de tv geen andere aansluiting heeft en ik ook geen andere wil gebruiken wou ik de vraag op GoT neerleggen om te kijken of jullie mij konden helpen.
Alvast bedankt voor uw hulp
Warhammer en PC games en lego