Toon posts:

Raar beeld met GTS450

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:21
Goede morgen allen,

Ik heb bij deze een vraag waar ik al geringe tijd niet uit kom.
Ongeveer een maand geleden heb ik een Asus GTS450 videokaart gekocht om mijn oude kaart te vervangen.
Het systeem ziet er als volgt uit :
Core i5 750 processor
2x Kvr2gb1333 kingston geheugen
1x P755D LE moederbord
1x GTS450
1x F3 samsung 1tb
2x WD 150 gb caviar's
1x Recom 550plus voeding.
En dit allen is aangesloten op een monitor samsung syncmaster 2032BW.
Deze draait op een resolutie van 1680 bij 1050 over de DVI poort.
En mijn LG 32SL8000 tv draait op 1920 bij 1080 over de HDMI.

Wat het probleem is is alsvolgt :
De tv krijgt een blokkerig scherm via de HDMI, en dit is de enige aansluitings optie voor mijn tv vanaf mijn PC.
Het is een met kleuren vervormt en blokkerig scherm wat ik nog nooit eerder had gezien.
Een collega raade mij aan de kaart om te ruilen en kijken of het nog zo bleef, en helaas het bleef.
Toen had ik mijn voeding vervangen van een 450w naar de 550w en dit bleek ook niet te baten.
Ik heb een andere HDMI kabel geprobeerd en dit is het ook niet.
Omdat de tv geen andere aansluiting heeft en ik ook geen andere wil gebruiken wou ik de vraag op GoT neerleggen om te kijken of jullie mij konden helpen.

Alvast bedankt voor uw hulp :)

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.

• Moortn
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09-09 12:26

Moortn

Hallo

Was je oude kaart ook een nvidia? Draai anders even Driver Sweeper, en installeer daarna de nieuwste nvidia drivers (dat laatste is sowieso handig).

Om hardware uit te sluiten zou je een live cd van bijv. Ubuntu kunnen proberen.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• jaapsander
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-09 16:08
Heb je ook iets anders om aan te sluiten op je tv via HDMI? Heeft je TV geen D-SUB? Verloopstekker van DVI naar HDMI gebruiken? De kunst is om zoveel mogelijk dingen te testen zodat je kunt vaststellen wat er niet naar behoren werkt. Vanuit daar kun je het probleem oplossen.

Verder nog een vraag: werkte het bij je vorige videokaart wel naar behoren?

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:21
@ Moortn, ja nieuwste drivers en zelfde fabrikant Nvidia :)

@ Jaapsander ja, mijn laptop over VGA en helaas geen D-SUB en de HDMI werken ook met blue ray spelert

Ps bedankt voor de reply's :)

[Voor 9% gewijzigd door Arnevld op 03-11-2010 17:19]

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee