Toon posts:

WMP 12 & source engine

Pagina: 1
Acties:

• Giorando
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-08-2014
Hallo,
Wanneer ik muziek aan het afspelen ben via windows media player 12 en daarna een server probeer te joinen op een souce game (left 4 dead 2, Team fortress 2) Dan gaat windows media player op pauze.
Waar kan dit aan liggen?

Gegroet!

• Rhapsody
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:34

Rhapsody

In Metal We Trust

Aangezien WMP gepauzeerd wordt denk ik als eerste aan een automatische handeling. Heeft het wellicht te maken met dat je die spellen online kunt spelen met een headset? (en dat muziek dus automatisch gepauzeerd wordt)

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:51

psychoclown

Back in black

Wat heb je zelf al gedaan om achter het probleem te komen? Het is namelijk de bedoeling dat je zelf ook inzet toont om het probleem te verhelpen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Giorando
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-08-2014
psychoclown schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:12:
Wat heb je zelf al gedaan om achter het probleem te komen? Het is namelijk de bedoeling dat je zelf ook inzet toont om het probleem te verhelpen.
Natuurlijk, ik heb al heel veel lopen google met allerlei zoektermen, ik heb in de instellingen gekeken van steam, van windows media player... maar ik kom er gewoon niet uit!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee