Toon posts:

[C#] HTTPRequest Cookie Accept

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Depress
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17-09 14:40
Hallo,

Ik wil een auto-login maken. Door gebruik te maken van een HTTPRequest wil ik inloggen op een website. Echter de website zegt mij steeds: Je ondersteund geen cookies.

Nu heb ik na gekeken waar dit aan kan liggen, ik had namelijk geen CookieContainer mee gegeven aan de HTTPRequest. Alleen na het toevoegen van de cookiecontainer blijft hij zeggen dat ik geen cookies ondersteun. Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, de accept headers alles laten accepteren, user-agent veranderd, keep-alive settings geprobeerd etc.

Google levert mij alleen op dat ik een cookiecontainer moet toevoegen, maar dit is niet genoeg lijkt het.

Heeft iemand van jullie de goude tip die mij in de juiste richting wijst?

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wanneer krijg je die melding? Zodra je inlogt? Het kan best zijn dat de site eerst een cookie zet en deze weer uitleest zodra je in probeert te loggen. Da's namelijk zo ongeveer de enige manier om te testen of je cookies ondersteund. Als jij een login doet met een lege cookiecontainer mist 'ie zijn cookies en dan krijg je waarschijnlijk die waarschuwing.

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• Depress
Ik doe maar 1 request, en in de response van deze request krijg ik de melding al.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, omdat je daar dus de cookies mist die de site verwacht.

• Depress
Nee, omdat ik ga inloggen, heb ik geen cookie nog. Ik wil er een van hun ontvangen. Maar zover komt het niet, want hij zegt tijdens het inloggen al dat ik geen cookies ondersteun.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die site verwacht waarschijnlijk een sessie-cookie oid, en die mis jij. De enige manier om op ondersteuning voor een cookie te checken als site zijnde is een cookie zetten bij de ene request en deze bij de andere weer uit proberen te lezen. Ik gok dat die site dat ook doet, maar omdat jij maar 1 request doet mis je dus die cookies. Ga maar eens recorden met iets als Fiddler en leg dan het loginproces van je applicatie maar eens naast de request die uitgevoerd worden als je met een browser inlogt. Dan zul je aanzienlijke verschillen zien.

• Depress
AtleX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:42:
Die site verwacht waarschijnlijk een sessie-cookie oid, en die mis jij. De enige manier om op ondersteuning voor een cookie te checken als site zijnde is een cookie zetten bij de ene request en deze bij de andere weer uit proberen te lezen. Ik gok dat die site dat ook doet, maar omdat jij maar 1 request doet mis je dus die cookies. Ga maar eens recorden met iets als Fiddler en leg dan het loginproces van je applicatie maar eens naast de request die uitgevoerd worden als je met een browser inlogt. Dan zul je aanzienlijke verschillen zien.
Klopt inderdaard, ik moest eerst een normale pageview maken waar ik een cookie kreeg, deze moest ik bij een 2e request mee sturen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee