• a6racer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb sinds enkele weken een Envivo HD Mediaplayer, voor € 40,= op de kop getikt bij de Aldi.
Omdat deze voornamelijk gebruikt gaat worden om muziek te spelen of m'n beamer aan te sturen denk ik erover om op Ebay een goedkoop klein (auto)schermpje van 3,5" of 4,5" te scoren om op de Envivo aan te sluiten. 12V voeding is geen probleem.
Kan iemand vertellen of zo'n schermpje groot genoeg is om de zaken te kunnen bedienen (=lezen )?

• a6racer
schopje

Verwijderd

Interessant idee zo'n minischermpje, ga ik ook eens overwegen.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:24

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ligt aan de resolutie van zo'n schermpje als die 7'' is en 640x480 dan is het normaal te lezen maar is die 7'' en 320x200 is het al stukken minder.

Dus kijk goed na de resolutie hoe hoger hoe beter je letters kan lezen.

Si vis pacem, para bellum

• Didel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-01 18:53
Lijkt me wel belangrijk dat die mediaplayer de resolutie van het schermpje ondersteunt, en vica versa...

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Didel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:40:
Lijkt me wel belangrijk dat die mediaplayer de resolutie van het schermpje ondersteunt, en vica versa...
Composite he? Ja dat werkt wel. En je kunt denk ik in de directory van de films ook een plaatje zetten dat de helft van van het scherm dan vult met welke film je geselecteerd hebt.

sluit hem nu eens via composite aan op je tv en kijk hoe vaag het wordt. Probeer je voor te stellen dat het 3x zo klein wordt en je weet het.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• a6racer
Inderdaad, via de composiet aansluiting, maar ik heb besloten de gok te wagen!
Een 3.5" schermpje voor € 18 en een stekkervoedinkje van € 2 op ebay gescoord, dus over een week of 2/3 zal ik het weten.
Ik ga jullie op de hoogte houden.

• a6racer
De minitor en de voeding zijn binnen.
Alles is te lezen, maar het is eigenlijk net te klein (voor mijn oude ogen <+:) )
Ik ga dus op zoek naar iets anders.
V&A

[ Voor 18% gewijzigd door Edmin op 20-11-2010 19:46 ]

Verwijderd

Oh, wat kost die? :9
En is het in principe wel te lezen van dichtbij? (hoe oud ben je ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 16:59 ]

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Stomme vraag misschien, maar... Heb je voor die composiet aansluiting naar een schermpje alleen die ene nodig? :$ Die andere 2 is toch audio links en rechts?

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Pagina: 1