Toon posts:

Platte kast, game computer

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• BlackHawkDesign
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Heren,

Ik ben voor mijn broer even een pc in elkaar aan het zetten. Nu is zijn wens dat ik het inbouw in een liggende kast, zodat hij in ze bureau past.

Nu komt er wel een dikke cpu koeling en een dikke videokaart in, gaat dit allemaal passen in bijvoorbeeld, deze kast: pricewatch: Chieftec Bravo BE-01B-SL-B

Ik heb nog nooit eerder een computer in een platte kast gebouwd, dus ik heb er totaal geen verstand van.

BHD

• Andros
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:07
Is normaal gewoon een tower op z'n kant. Zolang de PCI sloten de normale hoogte hebben moet je daar geen enkel probleem mee hebben. Let daar eventjes op, sommige kasten gebruiken low-profile slots voor uitbreidingskaarten en dan kom je in de knel met je videokaart. De chieftec in je post heeft zo te zien normale sloten, geen enkel probleem dus :)

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:47
Je kunt toch gewoon de hoogte/breedte van de kast bekijken en dan die vergelijken met de hoogte/breedte van de videokaart en koeler :?

• aap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15:56
Het staat zelfs op hun eigen website niet duidelijk, maar afgaande op de plaatjes daar is het een kast met normale hoogte PCI-slots. Dus een normale videokaart zal er qua hoogte wel in gaan.

Als ik naar dit plaatje kijk, zal het qua lengte ook wel goed gaan, maar als je twee videokaarten (SLI/Crossfire) wilt, dan kom je misschien in de knoop met bovengemiddeld lange videokaarten.

De kast ziet er niet veel hoger uit dan de PCI sloten, dus let op dat je niet een te hoge CPU-koeler neemt.

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
aap schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:46: