• ottens10
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-11-2010
Hoi,

Zou iemand mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik via een netwerk? kan Printen, Ik heb de volgende gegevens, Laptop (acer met windows7) draadloos verbonden met internet, modum van online, desktop met draadje verbonden aan dezelfde modum met Windows xp. Hp all in one printer verbonden met de desktop( met draad dus)

Al vast bedankt

ottens10

• Master FX
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 10:15
Hamvraag op GoT is natuurlijk wat je zelf al hebt ondernomen om het probleem te tackelen.
* Google

Echter je zou het kunnen doen op twee manieren:
1) printer delen (dan is ie op 1 pc aangesloten.. de andere pc print via netwerk)
2) printer aansluiten op het netwerk als deze beschikt over een eigen netwerkaansluiting

[Voor 72% gewijzigd door Master FX op 02-11-2010 11:11]

Stay safe

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Het zou al handig zijn om te weten welk model HP printer. Ik heb ook een All-in-one en mijn ouders ook.
Die van mij heeft een netwerk aansluiting en die van mijn ouders een netwerk en draadloos aansluiting.

ps, het is een modem trouwens.

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-09 22:48
Ja, ik zie steeds vaker overal modum staan. Het lijkt wel een virus.
Onbegrijpelijk... 8)7 ;(

Oh ja, nog even on-topic:
Welkom op GoT!
En je zit in het verkeerde subforum. Netwerken was handiger.

[Voor 18% gewijzigd door cornfed99111 op 02-11-2010 15:23]

• benf16
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-08-2020
Destijds ook veel problemen daarmee gehad. Heb mij een router aangeschaft. Geen problemen meer gehad. >:)

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-09 22:48
Dat modum ehh modem van Online is ook een router.
Dus dat heeft hij al. Al weet hij dat zelf niet blijkbaar...
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee