[HI/KPN] Persoonlijke aanbieding n.a.v. betalen per minuut

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:57

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
N.a.v. een uitzending van Kassa over het afronden naar hele minuten door HI/KPN heb ik mij aangemeld op http://www.kpn-mobiel.nl/.

Nu heb ik zojuist een nieuwe aanbieding gehad van de KPN om terug te gaan naar de oude voorwaarden.
Volgens mij is dit een betere aanbieding dan wat ik nu heb of niet? Of zie ik iets over het hoofd. Meer minuten voor minder per maand en betere voorwaarden qua afronden op hele minuten. Alle overige zaken als verdubbel sms en eindeloos online xtrasnel (3,75 euro p/m) blijven behouden.

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f297/Qbl/HIaanbieding.jpg

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:22
Ik had precies dezelfde! Als ik het nareken kan het volgens mij wel uit, 18,45 tegen 16,95. Tenminste, ik kon het addertje niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
JanRispens schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:46:
Ik had precies dezelfde! Als ik het nareken kan het volgens mij wel uit, 18,45 tegen 16,95. Tenminste, ik kon het addertje niet vinden...
Dus gaat het doen? Ik twijfel ook erg... ik zie zo 123 geen addertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 10:46

FeaR

In GoT we trust

Ik heb exact hetzelfde.
Onbeperkt SMS-bundel en Onbeperkt Online Xtrasnel blijven standaard behouden. Dus het gaat alleen om de belminuten/sms-jes binnen de bundel.

Nu kreeg ik dit aanbod:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IGxzH5SBHifSzFxMLBFe0kdl/full.jpg

Enige gekke is dat ik mijn Hi Sim Only 175 in de winkel heb afgesloten voor €11,95 voor 175 minuten. De €15,- die op het aanbod staan klopt dus niet. Maar dan nog ga ik het denk ik wel doen: ik krijg voor €9,95 per maand 220 minuten. Dus minder geld, meer minuten...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:22
Ik ga het inderdaad doen ja. Vriendin had iets hoger abbonement en heeft hetzelfde, ook net iets lager geprijsd. Denk dat het voor iedereen wel uit kan, abonnement was 2 jaar blijkbaar net iets goedkoper en daar bovenop krijg je nog wat extra korting. Prima geregeld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Ik zit zelf bij KPN en heb een aanbod gekregen om van KPN Bel&Sms 2010 - 100 naar Flexibel 2007 - 20 te gaan.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1RScu0cRNTRdWu0XAa6NEQsc/full.jpg

Staat alleen één rare zin in de tariefsvoorwaarden van Flexibel 2007:
Beltegoed is 1 maand meeneembaar. Het oude beltegoed wordt
eerst gebruikt, vervolgens het nieuwe beltegoed. Het nieuwe beltegoed kan verrekend worden tegen buitenbundeltarief.
Gebeld met KPN en het blijkt een fout te zijn, het oude beltegoed wordt tegen buitenbundeltarief verrekend en het nieuwe beltegoed tegen binnenbundeltarief. Zal binnenkort hersteld worden. Edit: onjuiste info door klantenservice

Dan zijn er nog een paar extra voordelen:
- Lager buitenbundeltarief: € 0,25 p/m (was: € 0,30);
- Na 1e minuut per seconde afrekenen
- Geen inflatiecorrectie
- Meer minuten/sms'jes bij hetzelfde tarief

Nadelen:
- Buitenlandbellen valt bij Flexibel 2007 buiten de bundel.

Denk dat ik het wel ga doen, dat buitenlandbellen maakt me niet zoveel veel uit. Dataverbruik in het buitenland valt bij beide toch buiten de bundel.

[ Voor 4% gewijzigd door Cadezo op 09-11-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Net aangegeven dat ik akkoord ga met het aanbod. Scheelt toch iets in de maand en ik krijg er meer voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Even KPN bij in de titel geschoten anders hebben we straks een dubbel topic :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225108

Ik heb hier ook zo'n leuk aanbod gehad.
Zitten er nou echt geen addertjes onder het gras?
Afbeeldingslocatie: http://www.maxbroere.nl/foto/hiaanbod.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Anoniem: 225108 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:06:
Ik heb hier ook zo'n leuk aanbod gehad.
Zitten er nou echt geen addertjes onder het gras?
[afbeelding]
Nee, mijn vader heeft hetzelfde aanbod gehad (alleen zonder 'student') en de enige wijzigingen zijn volgens mij:
- Lager buitenbundeltarief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:30
Cadezo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:07:
[...]

Nee, mijn vader heeft hetzelfde aanbod gehad (alleen zonder 'student') en de enige wijzigingen zijn volgens mij:
- Lager buitenbundeltarief
En als je bij Hi een aanbod krijgt om over te stappen naar Hi Bel & Sms 2008 dan heb je ook geen 'last' van de jaarlijkse inflatiecorrectie (anders staat er Hi Bel & Sms 2008 IC).

Bron: KPN klantenservice (net gebeld om te weten of ik moest kijken naar de prijslijst van 2008 of van 2008 IC).

[ Voor 6% gewijzigd door rclahsen op 02-11-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 10:46

FeaR

In GoT we trust

Net mijn eerste rekening gehad (ik heb mijn abonnement pas sinds half oktober, zat dus op het randje met het aanvragen van een aanbieding) en die €15,95 die ik volgens het aanbod betaal klopt echt niet. Het is maar €11,95. Blijft wel een feit dat het altijd nog meer is dan de aangeboden €15,- minus €5,05. Dus ik ga denk ik maar "overstappen".

Overigens wel typisch (en offtopic):
Ik stap halverwege de maand over binnen Hi van Sim-only naar Sim-only. En het nieuwe abonnement is duurder. Maar ik moet wel drie euro nogwat betalen voor "verrekening" aangezien ik halverwege over ben gestapt. Nu gaat het me niet om die paar euro, maar wel om het principe :|

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 04-11-2010 19:19 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
Hier ook een aanbod gehad:

Afbeeldingslocatie: http://www.dickvanderheiden.nl/images/tweakers/kpn_aanbod.png

Verschilt bijna niets, ook in de overige voorwaarden niet. Ga nu alleen 31 cent minder betalen (WOW :o) en tenminste na de eerste minuut tenminste per seconde. Kortom ga er iets op vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Ik had dus vorige week gebeld met 0800-8200805 over de tariefsvoorwaarden van Flexibel 2007. Het blijkt dus dat de medewerkster mij compleet verkeerd heeft geïnformeerd, ze heeft letterlijk onzin verteld.

Ik krijg nu waarschijnlijk een nieuw aanbod binnen 5 werkdagen. Gelukkig had ik het gesprek met de medewerkster (toevallig, ja echt!) integraal opgenomen en heb dus ook een klacht ingediend met een kopie van het betreffende gesprek.

Overigens best treurig dat bij een aanbod voor klanten die verkeerd zijn geïnformeerd, zelfs dan klanten verkeerd worden geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Update: Het blijkt dat de uitleg van gisteren ook niet klopte. Na beetje klagen op Twitter ben ik heel snel gebeld door KPN. Uitleg gehad hoe het nu precies zit met de tariefsvoorwaarden van Flexibel 2007. Medewerkster vertelde dat waarschijnlijk de tariefsvoorwaarrden aangepast gaan worden, aangezien ze dus duidelijk voor meerdere interpretaties vatbaar zijn.

Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik nergens mee akkoord ga zonder dat ik de uitleg van vandaag schriftelijk op papier krijg, hetzij via de tariefsvoorwaarden dan wel via een brief.

Met de nieuwe uitleg is Flexibel 2007 wel degelijk een goed aanbod, enige puntje is nu nog dat ik dat aanbod heb afgewezen (weliswaar met verkeerde uitleg) en nu misschien een nieuw aanbod krijg, maar dat is dus nog niet zeker. Nieuwe aanbod zou in ieder geval binnen 4 werkdagen moeten komen... Daarnaast zou ik misschien, ondanks het nieuwe aanbod, ook nog gewoon akkoord kunnen gaan met een aanbod voor Flexibel 2007.

Update (11-11-2010, 17.00 uur):
Nogmaals contact gehad met KPN. Nu per e-mail een schriftelijk bericht gehad waarin de uitleg van gisteravond wordt bevestigd. Het gaat KPN namelijk waarschijnlijk niet lukken om de voorwaarden tijdig genoeg aan te passen, dus is er voor de oplossing gekozen. Al met al een goede oplossing.

[ Voor 14% gewijzigd door Cadezo op 11-11-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:10

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik heb ook een aanbod gehad (ahum moet het even opzoeken...)
Maar wat ik mij afvraag. Men geeft min of meer nu toe dat het niet klopt wat er gedaan is. Heb je nu redelijkerwijs niet de mogelijkheid om het 'teveel betaalde' terug te vorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
ManiacsHouse schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:22:
Ik heb ook een aanbod gehad (ahum moet het even opzoeken...)
Maar wat ik mij afvraag. Men geeft min of meer nu toe dat het niet klopt wat er gedaan is. Heb je nu redelijkerwijs niet de mogelijkheid om het 'teveel betaalde' terug te vorderen?
Het op hele minuten naar boven afronden, dat mag gewoon en daar is wettelijk gezien niets op tegen. Deze actie van KPN moet meer gezien worden als een tegemoetkoming (gunst) voor klanten die vinden dat ze verkeerd zijn geïnformeerd over het afronden van belminuten.

Als jij dus kan aantonen dat jij inderdaad verkeerd bent geïnformeerd, dan zou je misschien naar de Geschillencommissie of de rechter kunnen stappen. Probleem is dus dat het waarschijnlijk jouw woord tegen het woord van KPN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-06 15:44
Hier ook net een aanbod gekregen, ging om een goedkoop Sim Only-abo die bij benadering hetzelfde is gebleven maar dan na de 1e minuut per seconde ipv per minuut. Ik zie geen enkele reden om daar niet op in te gaan, prima dus.

Edit: van KPN 2010 Bel - SMS Sim Only 155 naar Flexibel Sim Only 12,5

[ Voor 13% gewijzigd door p.m. op 12-11-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik had me ook aangemeld en kreeg exact hetzelfde aanbod als IkWilbert (de openingspost van dit topic). Ik kon ook geen valkuil ontdekken, eigenlijk alleen maar voordelen;

- 5 extra SMSjes per maand (10 als je de gratis sms verdubbelaar inschakelt)
- 5 extra belminuten per maand
- na 1e min afrekenen per seconde
- lagere prijs voor buitenbundel gebruik €0,25 per min/sms i.p.v. €0,33 per min/sms
- lagere abbo prijs van €16,95 i.p.v. €18,45 per maand
- geen inflatie correctie

Lijkt me een goed aanbod dus ik laat mijn contract ook wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Doorgeefluikverhaal

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 30-09-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Anoniem: 159710 schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:19:
Ik had mijn contract voor de uitzending van kassa al 'aangevraagd', maar blijkbaar telt het niet doordat mijn nummerportering pas later plaatsvond.

Mijn contract heb ik dus al voor de kassa-datum ondertekend: ik was van mening van mijn contract al was afgesloten op het moment van versturen en ondertekenen, maar ik werd gebeld door een mevrouw van KPN en vertelde mij dat ze slechts een doorgeefluik was en dat ze niks voor me kon doen omdat mijn contract volgens haar na de desbetreffende datum was afgesloten. Ze belde mij om dat even te vertellen.

Ben nu een beetje teleurgesteld aan hoe ze er weer aan onderuit proberen te komen.
Ik zou je er niet bij neerleggen: vanwege mogelijke onjuiste voorlichting heeft KPN deze mogelijkheid geboden. Doordat bij verkoop niet altijd duidelijk is geweest dat belminuten naar boven worden afgerond, biedt KPN deze mogelijkheid aan.

Deze voorlichting vindt echter niet plaats op het moment van nummerbehoud, maar op het moment waarop je het contract tekent. Ik kan zo ook geen valide argument bedenken waarom de datum van nummerbehoud wel van belang zou zijn. Zou dus weer contact opnemen met de klantenservice van KPN (via dat gratis telefoonnummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:31
Nou dat is ook wat volgengs de aanbieding is mijn huidige abonnementsprijs 19,10 terwijl op mijn laatste facturen 18,95. Wat blijkt mij is dat mijn laatste factuur dus 19,10 is vanwege een inflatiecorrectie op ongebruikt beltegoed? Wel vreemd allemaal, maar iedereen zal wel weinig actie ondernemen vanwege die paar cent.

Maargoed met me persoonlijke aanbod ga ik weer 18,95 betalen en per seconde :)

[ Voor 11% gewijzigd door Morpheusk op 16-11-2010 15:46 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 11:17
Kreeg zelf ook een aanbod van Hi. Voor mij verandert er weinig, behalve dat het bij mij weer per seconde berekend gaat worden. Maar ik was nog even wat aan het zoeken en kwam dit tegen:
3. Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek regelt het verbintenisrecht. Artikel 236 van dit Boek bevat de zogenaamde "zwarte lijst" van bepalingen die niet in de Algemene Voorwaarden mogen worden opgenomen, om de consument te beschermen. Een interessante bepaling hier is lid i: "Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding (...)dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden"

Geen enkel netwerk mag jou dus expliciet verbieden om op te stappen als er een prijswijziging plaats vindt binnen 3 maanden na aanvang van je abonnement. Dit wordt door de meeste juristen geïnterpreteerd als: als er binnen 3 maanden na aanvang van je abonnement een prijswijzing optreedt, dan mag je kosteloos opstappen.

bron: telecomvergelijker.nl
De tariefvoorwaarden veranderen, waardoor het hoger uit gaat vallen. Heb ze dus eens even gemaild dat ik op basis hiervan mijn abbo wel wil opzeggen. Ben benieuwd. Zal vast niet zo makkelijk gaan, maar niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbie T op 16-11-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Heb nog geen aanbieding gekregen, zal nog wel komen dan mag ik hopen :O Of moet je er iets speciaals voor doen om ze wakker te schudden?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-07 15:19

Christiano007

Ich bin der champion

Robbie T schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:44:
Kreeg zelf ook een aanbod van Hi. Voor mij verandert er weinig, behalve dat het bij mij weer per seconde berekend gaat worden. Maar ik was nog even wat aan het zoeken en kwam dit tegen:

[...]

De tariefvoorwaarden veranderen, waardoor het hoger uit gaat vallen. Heb ze dus eens even gemaild dat ik op basis hiervan mijn abbo wel wil opzeggen. Ben benieuwd. Zal vast niet zo makkelijk gaan, maar niet geschoten is altijd mis.
Binnen 3 maanden na afsluiting van een contract, waarom is deze termijn niet gewoon voor het gehele jaarcontract? Het is toch ook oneerlijk om na een half jaar opeens meer te moeten betalen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Phas0r schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:50:
Heb nog geen aanbieding gekregen, zal nog wel komen dan mag ik hopen :O Of moet je er iets speciaals voor doen om ze wakker te schudden?
Je hebt je aangemeld op http://kpn-mobiel.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07 15:00
Ik heb half oktober een abbo besteld die 1 december ingaat, kan ik hier ook aanspraak op maken of moet het contract al ingegaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37
kleefding schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:35:
Ik heb half oktober een abbo besteld die 1 december ingaat, kan ik hier ook aanspraak op maken of moet het contract al ingegaan zijn?
Nope, abo moet zijn ingegaan voor 23-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 23:44
Naar aanleiding van dit topic me ook maar aangemeld.

Heb nu een aanbieding gehad waarbij ik €1,05 per maand bespaar, meer belminuten krijg, mijn beltegoed 1 maand mee kan nemen en ook buiten de bundel goedkoper uit ben.
Al met al goed en netjes geregeld van de KPN (in mijn geval Hi), als ze het beloofde aanbod ook waar maken ben ik er tevreden mee.

Wel vreemd dat hier helemaal geen ruchtbaarheid aan gegeven is naar de klanten toe en dat je als klant er op zo'n manier tegen op moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Skizzik0 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:33:
Wel vreemd dat hier helemaal geen ruchtbaarheid aan gegeven is naar de klanten toe en dat je als klant er op zo'n manier tegen op moet lopen.
Ik weet het niet zeker, maar het kan best dat ze klanten enkel reactief informeren. Dus als klanten klachten e.d. hebben dat er dan naar deze regeling wordt verwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misleidingverhaal

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 30-09-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Anoniem: 159710 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:40:
[...]
Ik vraag na 2 keer door over hoe ik dan een klacht indien, en de enige mogelijkheid, per post ook online staat op de site, antwoord: nee.
Je kunt wel een klacht indienen via de website (http://kpnmobile.custhelp...e.cfg/php/enduser/ask.php), onderaan de pagina aangeven dat het een klacht betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Afd: Klachten

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 30-09-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 159710 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:35:
[...]

Bedankt, maar ik zie het nu al gebeuren dat ik met veel gestelde vragen weer doorgewezen wordt naar een postadres omdat dan alles pas juridisch officieel wordt.

Heb inmiddels al een klachtenbrief gestuurd naar het nummer dat ik gekregen heb na veel doorvragen:
KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Afd: Klachten
Even een recap zodat ik het goed begrijp. KPN bied klanten die op het moment van afsluiten van hun contract mogelijk niet goed geïnformeerd zijn over het per minuut afrekenen maar per seconde de mogelijkheid om hun contract aan te laten passen. Dit doen ze als een gebaar naar de klanten toe, niet omdat dit verplicht is.

Jij hebt je contract getekend rond de 23ste, op het mediahoogtepunt van alle heisa rond dat per minuut afrekenen en nu wil je alsnog je contract laten aanpassen omdat jij niet op de hoogte was van het per minuut afrekenen? Of lees ik de boel nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allermooiste zou zijn als alle providers eerlijk zouden factureren. M.a.w. zo mogelijk door Europese wetgeving.

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 07-08-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342315

ik heb een abonnement bij GoT Mobile waarbij je als netwerk KNP hebt. en betaal de eerste minuut volledig en daarna betaal ik per gebelde seconde. ik betaal dus voor wat ik bel

[ Voor 196% gewijzigd door BastiaanN op 24-11-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:31
Anoniem: 159710 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:43:
[...]
  • 29 september mijn contract ondertekend en 1 oktober het toestel al ontvangen
  • 23 oktober lancering van kpn-mobiel.nl (TROS uitzending was een paar dagen daarvoor)
    • Site geeft aan: "Deze site is voor alle klanten van KPN Mobiel en Hi die tussen 1 november 2009 en
      23 oktober 2010 een mobiel abonnement hebben afgesloten of verlengd en per minuut betalen."
  • 1 november nummerportering
Mijn contract is ergens van in augustus 2009 en ik heb ook een aanbod gekregen.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is bij iemand het gewijzigde "betalen-per-seconde" contract al ingegaan?

Ik heb het op 13 Nov laten wijzigen en er is nog niks veranderd* en aangezien deze actie al bijna eindigt (aanmelden kan tot en met 30 november 2010) vraag ik me af of e.e.a. goed gegaan is.

*: op Mijn Hi zie ik nog steeds "Hi 2010 Online 20" staan bij mijn abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
remotehost schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:28:
Is bij iemand het gewijzigde "betalen-per-seconde" contract al ingegaan?

Ik heb het op 13 Nov laten wijzigen en er is nog niks veranderd* en aangezien deze actie al bijna eindigt (aanmelden kan tot en met 30 november 2010) vraag ik me af of e.e.a. goed gegaan is.

*: op Mijn Hi zie ik nog steeds "Hi 2010 Online 20" staan bij mijn abonnement
Bij mij is het nog niet ingevoerd. Helaas liep de bedenktermijn (binnen 8 werkdagen na de bevestigingsbrief kon je de switch nog annuleren) af vlak voordat mijn nieuwe bundel in is gegaan. Halverwege december verwacht ik dat ik wordt overgezet naar Hi 25 '08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Een lichte topickick:

Begin november heb ik een bevestigingsbrief gekregen waarin het volgende stond:
- bedenktermijn van 8 werkdagen
- na bedenktermijn zal kort voor de nieuwe bundel daarop het tariefplan worden aangepast
- bij de aanpassing zou nog bericht volgen.

Ik had de pech dat mijn nieuwe bundel precies binnen de bedenktermijn in is gegaan, dus ik heb nu braaf afgewacht tot de nieuwe bundel. Helaas is die nu ook weer ingegaan, zonder dat het tariefplan is gewijzigd. Ga vandaag met Hi bellen, maar ik ben benieuwd of meer mensen hier 'last' van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:17
Bij mij en mijn man is sinds 6 dec naar flex 07 abonnement gegaan. Dus alles is goed gelopen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:10

ManiacsHouse

Scheisse!

Zit vandaag mijn rekeningen te bekijken. Vond het vreemd dat ik ineens meer per maand betaalde.
Per januari 2011 van een Hi Online 2009 24,95 naar een Hi Bel & Sms 2008 € 30 gezet met € 5,05 korting. Die korting is welgeteld 1 maand toegepast en nu inmiddels 2 maanden (kom ik net pas achter) weer van de rekening verdwenen.
Hi gebeld. Konden niks in de computer vinden... Moest maar een kopie opsturen (euhm in wat voor tijd leven we? Aanbod kwam ook via de mail?!) naar een postbus nummer. Dan zou het worden recht getrokken maar dat ging zeker 1 maand duren. Als die aanbieding überhaupt wel klopte... Blijkbaar vond madam klantenservice dat ik uit mijn nek lulde...
Pagina: 1