Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381761

Topicstarter
hoi ik ben helemaal de weg kwijt met mijn galaxy s gt i9000 na een upgrade met oneclick van odin is mijn prachtige i9000 een captiva geworden onder AT&T world phones hierdoor kan ik mijn usb poort niet meer gebruiken mijn telefoon schakeld uit als ik maar iets in de mini poort stop dus recoveren en opladen werkt niet meer ook de knop combinatie ook die van captiva werkt niet ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft want ik weet het dus echt niet meer

Mvg

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Zou je even de spellingscontrole willen gebruiken, ik kan er zo niet echt wat van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:15
jij bent idd helemaal de weg kwijt... kom op eerst even wat duidelijker typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk dat de kans dat iemand je kan helpen niet erg groot is, als je niet het probleem wat duidelijker en gestructureerder beschrijft. Gebruik punten en komma's, hoofdletters, en andere mogelijkheden om de tekst leesbaarder te maken. Geef ook aan wat je al geprobeerd hebt, wat er niet lukt, enzovoort :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:45
Als ik het goed begrijp heb je de verkeerde software in je Galaxy S geflashed.

De Samsung Captivate is een gsm die in de VS verkocht word en hardware matig gelijk is aan de Galaxy S.

Je bent niet de eerste die dit gebeurt. Ik zou de Galaxy S thread op GOT eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verkeerde ROM geflashed ? Check zoals hierboven ook al gezegd wordt even het Galaxy S topic.

PS: Leestekens zijn gratisch vandaag ! Gebruik ze gerust :D

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Beste edjuh1986,
Welkom op GoT :w

Ik begrijp dat je een probleem hebt. Echter is het erg moeilijk om je verhaal te volgen, mede door het ontbreken van leestekens. Daarnaast verwachten we ook wat inzet voordat je hier een topic opent. Graag de volgende keer hier op letten, dan zul je ook zien dat je sneller word geholpen.

Dit topic doe ik nu in elk geval op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.