Toon posts:

M-Audio Repareren

Pagina: 1
Acties:

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-09 09:44
Geachte GoT,

Een goede vriend van mij is een ervaren DJ en is dus overgestapt naar CDJ's, nu heeft hij zijn oude gear (een M-Audio Xponent) nog thuis staan die ik mag overnemen, maar er is een "Maar" ...

Hij is 3 Jaar oud, gekocht via marktplaats en de mainc-chip (mainboard) is doorgebrand (stroomschade) Nu mag ik hem overnemen, maar moet ik (op eigen kosten) de chip laten repareren. Voorderest is hij in prima staat.

Bij M-Audio zelf kan ik hem niet laten maken, garantie van 1 jaar enkel op producten uit de M-audio shop.Nu is mijn vraag waar ik hem elders kan repareren. Zal hem graag willen hebben, heb hier een HErcules DJ staan en die wilt niet eens werken op mijn PC =S.

Ik hoop echt op een antwoord. Natuurlijk spelen kosten een rol, wil er geen 200 euro ofso voor neerleggen.

Gegroet!

• TheDiver
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-09 17:46
Tel de kosten voor het defecte apparaat en de reparatie bij elkaar op, trek dit bedrag af van een nieuwe (rond de € 400 bij bax shop) en zie of het verschil al die moeite waard is. De 1 jaar garantie krijg je voor niets.

Koop nooit de ellende van een ander!!!

[Voor 18% gewijzigd door TheDiver op 01-11-2010 22:34]

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• Fuzzinator
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2015
ik zou er idd ook niet veel kosten aan hangen... hopelijk krijg je hem in de eerste plaats gratis (want hij is eigenlijk toch waardeloos)

misschien moet je het hier eens vragen...

http://www.torq-dj.com/forum/

groet
Fuzz

• Decennia
Ik zoek juist de kosten. Als de kosten te hoog zijn neem ik hem natuurlijk niet over.

Gegroet!

• Fuzzinator
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2015
welja als ze hem bij M-Audio niet kunnen herstellen, is het enige wat je kunt doen (volgens mij): op zoek gaan naar een goedkope - (eventueel half defecte) speler en daar dan het mainboard uit slopen en verplaatsen naar de jouwe...

In ieder geval zou ik hetzelfde topic openen op dat Torq forum. Denk dat er daar veel meer kenners zitten dan hier.

groet

• blissard
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 24-09 16:36
Hoe weet je dat alleen de Mainc chip is doorgebrand?
Heb je misschien een fotootje van de binnenkant?

• Decennia
blissard schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:06:
Hoe weet je dat alleen de Mainc chip is doorgebrand?
Heb je misschien een fotootje van de binnenkant?
Ik ga even om een foto vragen =) Dankjewel. Zal de foto hier posten om te vragen wat er precies aan de hand is =)

Gegroet!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee