kabel internet in doetinchem ???

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:22

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,

kan iemand me vertellen of er kabel internet te krijgen is in doetinchem??

rammes

Ik zou het doen!

Verwijderd

www.upc.nl ???? *D

Verwijderd

Volgens een vriend van mij die werkt bij Network Services van UPC, staat de upgrading van Doetinchem on hold. Voorlopig is er geen budget om daar Chello te gaan aanbieden.

Warschijnlijk is ADSL eerder beschikbaar voor je.

Verwijderd

chello bied al kabel aan in doetichem volgens mij :) misschien niet overal maar wel in delen iig

Verwijderd

ik woon dus in doetinchem e hier is gewoon chello te krijgen hoor
ik heb al zo'n 3 jaar kabelinternet. eerst van tebenet, maar dat is overgenomen door upc.

de snelheid varieert van 15 KB/s tot 200 KB/s downloaden. (bij mij is het altijd 15, terwijl bij een vriend iets verder op 200 is :(:(:(:(:(

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 15:51 schreef Hydrogen het volgende:
ik woon dus in doetinchem e hier is gewoon chello te krijgen hoor
ik heb al zo'n 3 jaar kabelinternet. eerst van tebenet, maar dat is overgenomen door upc.

de snelheid varieert van 15 KB/s tot 200 KB/s downloaden. (bij mij is het altijd 15, terwijl bij een vriend iets verder op 200 is :(:(:(:(:(
je hebt tenminste kabel....

Verwijderd

chello bied al kabel aan in doetichem volgens mij :) misschien niet overal maar wel in delen iig
Klopt, maar het oude netwerk is niet echt betrouwbaar, vandaar ook die verschillen in de snelheid. Het is ook niet echt Chello, maar nog steeds de techniek van Tebenet.

UPC promoot kabelinternet dan ook niet in Doetinchem, maar als je wat aandringt kan het wel.

Verwijderd

Ik woon dus oook in doetinchem (de huet) en heb er toch al een heele tijd kabel internet.. (eerst had ik tebenet maar wat dus weer is overgenomen door chello...) Ik heb dan ook nog steeds het High Speed abbon. en download ook met gemiddeld 100 kb/sec >:)

Maar het licht er gewoon aan in welke delen je zit in doetinchem.

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 12:08 schreef r3miX het volgende:
Ik heb dan ook nog steeds het High Speed abbon. en download ook met gemiddeld 100 kb/sec >:)

Maar het licht er gewoon aan in welke delen je zit in doetinchem.
Ik heb snel nadat ik hoorde dat tebenet werd overgenomen, maar de abbonementen voor een jaar gelijk bleven snel low speed abbonement genomen. Zou dat denk je uit maken in snelheid? ze zeiden van niet en ik denk dat er ook geen mogelijkheid is om weer terug te gaan op highspeed, of wel?

nouja ik betaal iig maar 50 gulden per maand :)

Verwijderd

vraag me af wanneer die schijtschrapers hier in Woerden glasvezel gaan planten, anno 2001 !

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 21:47 schreef Gringo het volgende:
vraag me af wanneer die schijtschrapers hier in Woerden glasvezel gaan planten, anno 2001 !
woerden == casema :r

Verwijderd

Glasvezel kost ongeveer 60 piek per meter, dus als een gemeente/kabelboer krap bij kas zit kan het wel effe duren, reken maar uit....

Verwijderd

in doetinchem is kabel internet te verkrijgen ja........ maar vraag niet wat de snelheden zijn....... ik zou me er voor schamen!!
wat??? ik schaam me er ook voor!!! jezus beter tip...... inplaats van kabel internet kun je net zogoed een 56k ofzowat halen
Pagina: 1