Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand hier misschien ervaring met het instellen van een draadloos netwerk voor het streamen van itunes van een Windows7 PC via een Airport Express.

ben al dagen bezig en krijg het niet aan de praat. Via de MacBook gaat het prima, maar de muziekcollectie staat op de W7 PC.

Als ik thuisdeling op de pc en de macbook aanzet dan werkt het ook alleen ik hoor niets als ik de Airport Express direct van de pc wil laten streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:22
Als je Bonjour hebt geïnstalleerd en iTunes, en de computer zit in hetzelfde netwerk als de airport express moet hij het automatisch vinden, zonder instellingen e.d.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Wel even je luidsprekers op Airport Express zetten op je computer ! Misschien dat je dat vergeet ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties...

Ik heb beide nagekeken en opnieuw ingesteld. Dus daar zit hem het probleem niet. Ik denk dat het ergens ins W7 zit.

Ik krijg het namelijk in hetzelfde netwerk wel voor elkaar via de Macbook en die maakt gebruik vandezelfde bestanden als de windows pc.

Het lijkt wel of het geluid ergens wordt tegengehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ook het uitschakelen van alle firewalls heeft geen effect.

Mijn airport express is onderdeel van mijn draadloze netwerk ik heb alleen op de Wireless Router nog geen instellingen gewijzigd.

Maar voorheen onder Vista en Windows XP werkte het perfect.