• Koets2000
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 01-11-2010

Koets2000

Michael Franti

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand hier misschien ervaring met het instellen van een draadloos netwerk voor het streamen van itunes van een Windows7 PC via een Airport Express.

ben al dagen bezig en krijg het niet aan de praat. Via de MacBook gaat het prima, maar de muziekcollectie staat op de W7 PC.

Als ik thuisdeling op de pc en de macbook aanzet dan werkt het ook alleen ik hoor niets als ik de Airport Express direct van de pc wil laten streamen...

Don't be afraid of the sunshine, because everything looks better in the Summertime

• ZpAz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:35
Als je Bonjour hebt geïnstalleerd en iTunes, en de computer zit in hetzelfde netwerk als de airport express moet hij het automatisch vinden, zonder instellingen e.d.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• Bloemstukje
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 00:04
Wel even je luidsprekers op Airport Express zetten op je computer ! Misschien dat je dat vergeet ? :)

gewoon nee.

• Koets2000

Koets2000

Michael Franti

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties...

Ik heb beide nagekeken en opnieuw ingesteld. Dus daar zit hem het probleem niet. Ik denk dat het ergens ins W7 zit.

Ik krijg het namelijk in hetzelfde netwerk wel voor elkaar via de Macbook en die maakt gebruik vandezelfde bestanden als de windows pc.

Het lijkt wel of het geluid ergens wordt tegengehouden...

Don't be afraid of the sunshine, because everything looks better in the Summertime

• Koets2000

Koets2000

Michael Franti

Topicstarter
ook het uitschakelen van alle firewalls heeft geen effect.

Mijn airport express is onderdeel van mijn draadloze netwerk ik heb alleen op de Wireless Router nog geen instellingen gewijzigd.

Maar voorheen onder Vista en Windows XP werkte het perfect.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee