Toon posts:

Website overhaul

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• TLa
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08-09 10:26
Ik beheer momenteel de website van onze fietsclub, deze is statisch en een samenraapsel van verschillende templates. Ik ben dan ook geen webdesigner maar een beetje een prutser 8)7

Dit is de website:
*knip*

Elke week worden de klassementen aangepast (momenteel worden die ingevuld in excell en via een macro wordt daar dan wat HTML van gemaakt die ik dan telkens in NVU plak en upload)

Aangezien in vanaf deze maand naar Belgacom verhuis, kan ik een website in flash hosten via mijn abo.

Nu dus mijn vraag: is het mogelijk om via een template of zo, iets in flash in elkaar te steken dat hopelijk een beetje handiger werkt om onze klassementen bij te houden.
Zo ja: met welk programma werkt het dan makkelijk (liefst freeware, sommige programma's zijn echter wel beschikbaar via een licentie op het werk maar dan moet ik het weer gaan vragen en dat duurt dan altijd zo lang)

Alvast bedankt.

[Voor 2% gewijzigd door MueR op 01-11-2010 17:15]

• ViNyL
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Hmm nou moet ik zeggen dat Flash zich naar mijn idee niet direct het beste leent om een CMS oplossing mee in elkaar te zetten.

Denk dat het plaatsen van scores altijd lastig blijft omdat er in een CMS nooit standaard modules voor zijn... Als er al modules zijn kan ik me voorstellen dat je scores in kleine hokjes moet gaan zitten typen..

Kies voor een CMS ala CMSmadesimple/Wordpress/Joomla!/Drupal met een standaard template en je bent al een heel eind. Voor die scores zou ik zo ook geen oplossing weten..

[Voor 37% gewijzigd door ViNyL op 01-11-2010 16:52]

• MoietyMe
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-09 10:12

MoietyMe

zij/haar

Nu je website naar Flash omzetten lijkt me geen slimme zet. Laat dan iemand iets leuks in elkaar knutselen voor je.

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zou zeggen, begin eerst even te zoeken naar [google=html], [google=Flash Templates], [google=templates for CMS], [google=flash templates for CMS] en kom dan terug met specifieke vragen.

Wat je nu vraagt levert je of geen informatie op of een kant-en-klare oplossing. Beide zijn niet echt handig hier op GoT ;)

Succes met het zoeken en we willen je graag verder helpen, mits je zelf wat verder hebt gezocht :)

[Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 01-11-2010 16:55]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee