De afgelopen twee maanden heeft Bubbles als zogenaamde vakantiemod mijn verminderde aanwezigheid helemaal doen vergeten. Op voortreffelijke wijze heeft hij de koeien hier in de gaten gehouden.
maar vakanties duren niet eeuwig en dus zien jullie Bubbles vanaf vandaag weer in het zwart: mijn verhuizing is achter de rug, de campingtafeltjes en stoeltjes zijn vervangen door knap spul, de internetverbindingen werken allemaal weer (woei 120 Mbit
) en last but bot least: twee maanden minder aanwezig hebben óók gezorgd voor méér motivatie van mijn kant uit. (iets met een accu en zo.....)
Tot zo ver dit. De DPC-crew heeft Bubbles een heel stuk beter leren kennen. Bubbles heeft de andere crewleden beter leren kennen en dan kan je wel raden wat er van is gekomen!
Het klikt!
En dus telt de DPC-crew vanaf vandaag 1 naam meer: Bubbles !
maar vakanties duren niet eeuwig en dus zien jullie Bubbles vanaf vandaag weer in het zwart: mijn verhuizing is achter de rug, de campingtafeltjes en stoeltjes zijn vervangen door knap spul, de internetverbindingen werken allemaal weer (woei 120 Mbit
Tot zo ver dit. De DPC-crew heeft Bubbles een heel stuk beter leren kennen. Bubbles heeft de andere crewleden beter leren kennen en dan kan je wel raden wat er van is gekomen!
Het klikt!
En dus telt de DPC-crew vanaf vandaag 1 naam meer: Bubbles !
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子