Ik heb 2 vrijkaarten voor de premiere van de toneelkomedie Schone Schijn 8 november as te Gouda die ik kan weggeven, is dit toegestaan op tweakers?
Voor zover ik weet mag je dat rustig te koop aanbieden in de Tweakers.net Vraag en Aanbod.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
V&A is dus bedoeld voor ICT-gerelateerde zaken, niet voor kaartjes voor toneelvoorstellingen/concerten.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
My bad:FlipFluitketel schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:00:
V&A is dus bedoeld voor ICT-gerelateerde zaken, niet voor kaartjes voor toneelvoorstellingen/concerten.
Dus dat wordt je signature bijwerken, daar mag het welVerder is het alleen toegestaan artikelen of diensten aan te bieden die binnen de V&A categorieën vallen. Artikelen of diensten die hier niet binnen vallen zijn niet toegestaan (bijv. een powerball, zitzak e.d.). Bij twijfel kan je altijd even een mailtje sturen naar pricewatch[at]tweakers.net.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
HK topic een idee?snugger schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:12:
Ik heb 2 vrijkaarten voor de premiere van de toneelkomedie Schone Schijn 8 november as te Gouda die ik kan weggeven, is dit toegestaan op tweakers?
offtopic:
Weggeven aan de mensen die hier reageren is ook een leuk plan, ik heb best interesse
Weggeven aan de mensen die hier reageren is ook een leuk plan, ik heb best interesse
[ Voor 14% gewijzigd door Boudewijn op 01-11-2010 17:04 ]