vrijkaarten weggeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 16:39
Ik heb 2 vrijkaarten voor de premiere van de toneelkomedie Schone Schijn 8 november as te Gouda die ik kan weggeven, is dit toegestaan op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voor zover ik weet mag je dat rustig te koop aanbieden in de Tweakers.net Vraag en Aanbod.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
V&A is dus bedoeld voor ICT-gerelateerde zaken, niet voor kaartjes voor toneelvoorstellingen/concerten.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

FlipFluitketel schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:00:
V&A is dus bedoeld voor ICT-gerelateerde zaken, niet voor kaartjes voor toneelvoorstellingen/concerten.
My bad:
Verder is het alleen toegestaan artikelen of diensten aan te bieden die binnen de V&A categorieën vallen. Artikelen of diensten die hier niet binnen vallen zijn niet toegestaan (bijv. een powerball, zitzak e.d.). Bij twijfel kan je altijd even een mailtje sturen naar pricewatch[at]tweakers.net.
Dus dat wordt je signature bijwerken, daar mag het wel :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

snugger schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:12:
Ik heb 2 vrijkaarten voor de premiere van de toneelkomedie Schone Schijn 8 november as te Gouda die ik kan weggeven, is dit toegestaan op tweakers?
HK topic een idee?

offtopic:
Weggeven aan de mensen die hier reageren is ook een leuk plan, ik heb best interesse :P

[ Voor 14% gewijzigd door Boudewijn op 01-11-2010 17:04 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?