Toon posts:

Shuttle KPC K45 overclocken, mij lukt het niet, hilfe?

Pagina: 1
Acties:

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:42

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ik heb een Shuttle K45 barebome met een e6750 cpu die nog zat headroom heeft.
In de bios heb ik geen enkele OC setting kunnen ontdekken, op het mobo zitten nergens verstopte jumpers en via Google bereik ik totaal niks.

Ik heb wat zitten vogelen met SetFSB, maar dat had ook geen resultaat, al moet ik wel toegeven dat ik niet veel van dat programma snap.
Dat sommige Shuttles te OC'en zijn is geen garantie dat de K45 dat ook kan, maar wie weet heb ik nog niet alles geprobeerd.

Iemand suggesties?

8700K, ROG Hero X, 16GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• gekke-gerrit
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:43

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

iets met een bios update, of gehackte bios?

er zit dus een standaard mobo in deze kast, en je moet zelf zorgen voor cpu en mem toch?
zoals ik uit reviews kan opmaken?

[Voor 78% gewijzigd door gekke-gerrit op 01-11-2010 11:49]

...

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:42

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ik heb het laatste bios erop staan volgens shuttle en Google levert niks op qua hacks.
De FSB van de CPU is al 1333MHz en dat is ook zogenaamd de max van het mobo dus zelfs pinmodden zal niet werken denk ik... (al is pinmodden niet te doen met die rare eilandjes.).
De chipset moet wel hoger kunnen clocken, maar da's wellicht enkel in desktop borden van andere makelij... Hier is de bios klaar met een 333MHz bus.

[Voor 14% gewijzigd door Tijgert op 01-11-2010 17:23]

8700K, ROG Hero X, 16GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee