afstandsbediening asrock ion330ht werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:02
Hoop dat ik het goede forum heb uitgekozen maar kon hier niet echt een goede plaats voor vinden.

Sinds gister reageert mijn ab van de asrock ion330ht nergens meer op! niet in xmbc en niet in wmc. Heb de drivers al opnieuw geinstaleerd. Het lampje op de ab brand nog gewoon als ik wat indruk dus heb niet het idee dat die het probleem is.

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

alvast bedankt,

ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

Sjaak_Afhaak

Bleh!

zendt de IR-led van de AB nog uit? Dat is gemakkelijk te checken met behulp van een digitale camera of mobieltje :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
net even geprobeerd, zie een mooi wit puntje, dat zal wel goed zijn toch?:P

heb ook nog de ir reciever opnieuw ingeschakeld in apparaatbeer, maar dat wilde ook niet helpen helaas iemand een ander idee?

[ Voor 46% gewijzigd door Ruut88 op 01-11-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
heb hem net ook ingesteld op een logitech harmony. deze krijgt de asrock ook niet aan en niet bediend als ik hem handmatig aanzet

iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 15% gewijzigd door Ruut88 op 02-11-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 20:59
Hmmm... dat is wel heel erg raar.. Ik zie dat je alle drivers opnieuw hebt geinstalleerd + gekeken hebt in apparaatbeheer.. Misschien contact opnemen met de helpdesk van Asrock? Misschien heb je wel een kapote IR receiver. Het ligt dan in ieder geval niet aan je remote.. als de logitech ook al niet wilt werken!