Bulk mail met goed report functie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik zoek software voor Windows waarmee ik massaal een mailtje kan versturen naar 10.000 emailadressen. Vervolgens moet de software zelf in staat zijn aan te geven welke emails wel goed zijn aangekomen en welke niet. Soms duurt het enkele dagen voordat een email error terug komt, dat moet deze software kunnen oppikken.

Vervolgens moeten deze emailadressen in ÊÊn textbestandje komen te staan, automatisch. Het liefst betaalbare software, of liever gratis ;).

Ik heb geen idee hoe ik deze software kan vinden, verzin hier maar eens keywords op. Kan iemand mij hierbij helpen? Thanks!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129583

Wij doen het met MeasureMail. Werkt prima, alleen niet gratis.
Zie http://www.measuremail.com/.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 129583 op 01-11-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Tnx! Gek dat ze geen prijs publiceren op de website, is het een hele dure tent dan ofzo?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:30
Wij gebruiken hier volgens mij maxbulk mailer. Maar of die voldoet aan jou eisen weet ik niet. Ben er zelf nooit mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Tnx man! Die applicatie zelf kan ik niet gebruiken, maar dezelfde ontwikkelaar heeft twee tools die helemaal aansluiten bij wat ik wil.

Email verifier (USD 30) - Dit programma test je e-maillijst door met iedere mailserver een verbinding te maken om te checken of het adres beschikbaar is.
en Email bounce handler (USD25) - Dit programma leest je mailbox uit en extract alle e-mailadressen die gebounced zijn eruit in een CSV file.

Die laatste ga ik waarschijnlijk gebruiken. Supernice! Thanks dude.

[ Voor 22% gewijzigd door kamerplant op 02-11-2010 14:44 ]

🌞🍃