• Rorando
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22-09 16:54
Ik moet voor mijn stage begeleider, uitzoeken hoe ik d.m.v. een group-pollicy of iets dergelijks ervoor kan zorgen dat alle Office 2010 installaties op die client automatisch als DOC i.p.v. DOCX opslaat.

Ik heb al lopen googelen maar kwam er niet uit.

We gebruiker Windows Server 2008R2 voor de DC en de installaties van Office 2010 wordt handmatig op de client's geïnstalleerd.

Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven.

• Flex
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Heb even gezocht op Google, maar met Office 2010 Administrative Template files en een howto van Office 2007 voor de group policy settings zou dit moeten lukken.

Office 2010 Administrative Template files

Using Group Policy to set default file save options

• PeeCee
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 06-09 18:17
Wat voor een stage doe je? Welke opleiding volg je?

Hit 1 levert al de Office 2010 Administrative Template files (ADM, ADMX/ADML) and Office Customization Tool
op.

De zoekopdracht voor Google was dan ook erg voor de hand liggend.

Ik kan me eenigzinds voorstellen dat je niets hebt kunnen vinden bij het googlen, als je constant weg loopt :9

[ EDIT]
Flex schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:04:
Heb even gezocht op Google, maar met Office 2010 Administrative Template files en een howto van Office 2007 voor de group policy settings zou dit moeten lukken.

Office 2010 Administrative Template files

Using Group Policy to set default file save options
Eigenlijk zijn we gek Flex, er bestaan hier beleidsregels. Een simpel "ik heb al gegoogled" is niet echt afdoende in dit geval.

En stage met iets aan IT gerelateerd en zo iets simpels niet kunnen googlen? Plus dat een ander zijn werk doet en we het nu aan het voorkauwen zijn :X

[Voor 40% gewijzigd door PeeCee op 31-10-2010 23:13]

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Inovix schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:40:
Ik moet voor mijn stage begeleider, uitzoeken hoe ik d.m.v. een group-pollicy of iets dergelijks ervoor kan zorgen dat alle Office 2010 installaties op die client automatisch als DOC i.p.v. DOCX opslaat.

Ik heb al lopen googelen maar kwam er niet uit.
Zoals gezegd: alleen maar zeggen dat je wat gegoocheld hebt is niet voldoende.

Hoe je het op kan lossen was je met een keer [google=office group policies] al tegengekomen, en het minste wat je kan vermelden is wáár je op gezocht hebt.
Op dit forum verwachten we wel een beetje inzet, en op je stagebedrijf zullen ze dat ook vast willen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee