Toon posts:

Bootdevice CUSL2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kan bij de Asus CUSL2 (en volgens mij bij veel meer Asus borden) het bootdevice kiezen zonder naar het bios te gaan. Je krijgt dan een zwart scherm met een grijs lijstje en kan dan kiezen uit cdrom, scsi, flop en zo. Ik heb dit schermpje per ongeluk wel eens gehad. Volgens mij moet je een of meerdere toetsen indrukken vlak voor het booten. Wie weet hoe je dat schermpje kan oproepen?

Groeten,

Thijs

Verwijderd

als het goed is heb je een controller kaart erin scsi ide raid maakt niet uit
als die aan het zoeken is naar hardwaartjes dan even op esc duwen en dan gaat die door en krijg je boot schermpje

groeten

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt helaas niet. Er moet echt een knop zijn om het menu te laten verschijnen. Is er iemand die dat precies weet?

Thijs

Verwijderd

Weet het helaas ook niet precies.

Het hem ook wel eens perongelijk gehad.

Maar volgens mijn is het ESC.

Suc6 *D

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het is inderdaad ESC.
Ik heb een tijdje een omgebouwde Promise Raid controller in mijn pc gehad, en om daar door sneller door het scherm heen te komen, kon je op ESC drukken. Vaak kwam ik daarna in het boot menu.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 23:44 schreef Tweaker_Thijs het volgende:
Dit werkt helaas niet. Er moet echt een knop zijn om het menu te laten verschijnen. Is er iemand die dat precies weet?

Thijs
Jawel werkt echt wel gewoon op die esc knoppie blijven rammen tot dat je die menu krijgt .....
werkt echt 8-)
Pagina: 1