Toon posts:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld

Pagina: 1
Acties:

• ThibautDUDE_
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 31-03-2015
Beste tweakers,

Sinds een tijdje ben ik trotse eigenaar van een Dell XPS 8000
- i7 860
- 4gig Ram
- Windows 7 64 bit
- Nvidia GTS 240
..

Maar vanaf het begin zit ik met een vervelende fout melding namelijk :

Ik ben nu reeds 2 maand Google aan het afzoeken naar mogelijke oplossingen maar helaas..
Bij mij komt de foutmelding alleen voor als ik een game opstart zoals Call Of Juarez , GTA 4 enzo voort!
Ik heb van alles geprobeerd , Drivers vervangen , kaart verwijderen en terug inpluggen , Settings gewijzigd en zo kan ik nog even doorgaan.. Maar dit alles zonder succes!
Ik zou het zeer op rij stellen moest iemand mij kunnen helpen
(bijkomende site : http://www.nvlddmkm.com )

Alvast bedankt !

For more projects: THIBAUTDEWINTER.BE | Youtube | 500px

• ®androiid
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 30-07 16:06

®androiid

Euroshopper

Volgens mij is er een nieuwe driver voor je videokaart. Installeer die en kijk even of die nog steeds deze foutmelding geeft.

Pils €0,50

• ThibautDUDE_
Ja er is ondertussen al een nieuwere driver uit , deze heb ik ook al geprobeerd maar werkt geen haar beter...
Toch bedankt !

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je de kaart al eens in een andere bak geprobeerd en een andere kaart in deze? Dit soort problemen willen ook wel eens komen door niet toereikende voedingen, de videokaart reageert niet, de driver gaat bokken en zal zich herstellen.

30" monitor te koop

• ThibautDUDE_
Neen dat heb ik nog niet geprobeerd.. Maar ik heb gelezen dat deze foutmelding alleen voorkomt bij de 200 serieus de 7 series en nog een paar varianten, op Youtube kwam ik een gebruiker tegen met net de zelfde configuratie als ik (Ook een DELL XPS 8000) met dezelfde videokaart, geheugen, Windows 7 64 bit enzovoort. En deze had geen enkel probleem op geen enkel vlak.. Spijtig genoeg heb ik hier thuis geen 2de video kaart liggen, maar ik zal het eens rond vragen.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het komt ook met andere kaarten voor hoor. Met mijn 8500GT heb ik het probleem ook gehad (alleen was het in mijn geval gelukkig niet meer dan de driver die er even geen zin meer in had) en heb het op meerdere kaarten gezien, waarbij de voeding het probleem was.

30" monitor te koop

• Vixxiousz
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-09 17:38
Ik ben een paar dagen geleden de "gelukkige" gebruiker geworden van een EVGA GTX 460 SC, en heb hetzelfde probleem. Ik ga zo snel mogelijk mijn videokaart inruilen voor een ATI kaart want dit is de zoveelste NVIDIA kaart waar ik driver problemen mee heb gehad. :(

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:58
Dit heb ik ook sinds een of andere update van windows 7.
(Dell Vostro 1520 laptop)
Het stoort gelukkig niet, ik game niet op me laptop.

[Voor 24% gewijzigd door jeroen3 op 12-12-2010 23:16]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee