Beste Tweakers,
Afgelopen week heb ik voor mijn ouders een Dm 800 hd geregeld welke ik komende week voor ze wil installeren.
Probleem is echter dat er geen internetkabel beschikbaar is in de woonkamer.
Nu heb ik op diverse sites gelezen dat er enkele usb adapters ondersteund worden, zolang deze maar gebruik maken van de Ralink RT73 chipset.
De volgende 2 apparaten zouden aan deze vereiste voldoen:
TP-Link TL-WN321G
Linksys WUSB54GC
Nu is echter het probleem dat er van beide producten meerdere versies op de markt zijn.
Om de Tp-link als voorbeeld te nemen:
Wirelessmedia verkoopt een witte versie, terwijl Azerty de zwarte variant aanbied.
Hetzelfde gaat op voor het linksys stickje.
Ik kan echter alleen niet vinden of deze verschillende versies een andere chipset gebruiken. En zo ja, welke van de 2 ik in dat geval zou moeten kiezen.
Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Afgelopen week heb ik voor mijn ouders een Dm 800 hd geregeld welke ik komende week voor ze wil installeren.
Probleem is echter dat er geen internetkabel beschikbaar is in de woonkamer.
Nu heb ik op diverse sites gelezen dat er enkele usb adapters ondersteund worden, zolang deze maar gebruik maken van de Ralink RT73 chipset.
De volgende 2 apparaten zouden aan deze vereiste voldoen:
TP-Link TL-WN321G
Linksys WUSB54GC
Nu is echter het probleem dat er van beide producten meerdere versies op de markt zijn.
Om de Tp-link als voorbeeld te nemen:
Wirelessmedia verkoopt een witte versie, terwijl Azerty de zwarte variant aanbied.
Hetzelfde gaat op voor het linksys stickje.
Ik kan echter alleen niet vinden of deze verschillende versies een andere chipset gebruiken. En zo ja, welke van de 2 ik in dat geval zou moeten kiezen.
Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.
Alvast bedankt,
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren