• Ruut88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:45
Hallo allemaal,

sinds enkele weken ben ik in bezit van een Asrock ion330ht htpc. Nu gebruikte ik vroeger een goedkope samsung home cinema set voor het geluid. Hierin zitten de boxen aangesloten met van die klemmetjes (weet niet of dit een echte naam heeft).

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de boxen te voorzien van een jackplug zodat ik ze meteen kan aansluiten op de 7.1 uitgang van de htpc? ben nogal een audioleek dus heb geen idee of dit kan.

alvast bedankt

ruud

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:49

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Die uitgang is onversterkt, dus daar wil je geen passieve speakers rechtstreeks op aansluiten. Fix een versterker die je er tussen stopt, of fix ergens wat speakers waar de versterker zit ingebouwd (bijv. simpele PC speakersetjes).

[Voor 46% gewijzigd door Orion84 op 31-10-2010 17:21]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ruut88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:45
ok dan laat ik het geluid wel gewoon via de homecinema set lopen. wilde eigenlijk van de dvdspeler af omdat ik die toch niet gebruik. heb geen zin om veel geld uit te geven aan n versterker of nieuwe speakers.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee