Hallo allemaal.
na vele jaren met mijn 1280 x 1024 Samsung (60-75hz) te hebben gegamed ga ik nu zoeken naar een breedbeeld beeldscherm. maar dan wel eentje met hele hoge hz.
Ik heb gehoord dat een beeldscherm tegenwoordig niet hogere frames kan halen dan 120 hz. dus daarom kwam ik uit op de Samsung 2233rz. deze heeft namelijk een verversingssnelheid van 120hz en loopt maar 3 Ms achter.
Dit lijkt mij voor gamen ideaal!.
Nu keek ik op wat forums via google op (beste game beeldscherm)
en toen kwam ik uit op de LG w2486L Met een contrastratio van 5.000.000 :1 :O:O:O:p
nu heb ik gehoord dat dat helemaal niet uitmaakt. want je zien na 15.000:1 al geen verschil meer en is zwart al zwart, en wit al gewoon wit...
Het punt is dat ik bij de meeste beeldschermen niet eens kan vinden wat de Hz is.
Kunnen jullie mij wat tips geven?
Heb ik al een goede keuze gemaakt met de 2233rz van samsung?
heeft die hooge cantrastratio eigenlijk wel nut?
zijn er nog andere belangrijke dingen over beeldschermen te zeggen?
Ik hoop dat jullie het antwoord hebben!
na vele jaren met mijn 1280 x 1024 Samsung (60-75hz) te hebben gegamed ga ik nu zoeken naar een breedbeeld beeldscherm. maar dan wel eentje met hele hoge hz.
Ik heb gehoord dat een beeldscherm tegenwoordig niet hogere frames kan halen dan 120 hz. dus daarom kwam ik uit op de Samsung 2233rz. deze heeft namelijk een verversingssnelheid van 120hz en loopt maar 3 Ms achter.
Dit lijkt mij voor gamen ideaal!.
Nu keek ik op wat forums via google op (beste game beeldscherm)
en toen kwam ik uit op de LG w2486L Met een contrastratio van 5.000.000 :1 :O:O:O:p
nu heb ik gehoord dat dat helemaal niet uitmaakt. want je zien na 15.000:1 al geen verschil meer en is zwart al zwart, en wit al gewoon wit...
Het punt is dat ik bij de meeste beeldschermen niet eens kan vinden wat de Hz is.
Kunnen jullie mij wat tips geven?
Heb ik al een goede keuze gemaakt met de 2233rz van samsung?
heeft die hooge cantrastratio eigenlijk wel nut?
zijn er nog andere belangrijke dingen over beeldschermen te zeggen?
Ik hoop dat jullie het antwoord hebben!