Ik heb toen ik mijn huis een jaar geleden liet verbouwen een 10 meter hdmi kabel in de vloer laten leggen (in een buis met bochten aan beide uiteinden). Aangezien ik die kabel in principe niet meer zou kunnen vervangen, ben ik niet voor de goedkoopste gegaan, maar heb een wat duurdere kabel genomen. Ik heb die kabel daar laten leggen met het idee dat er ooit een beamer zou komen. Die beamer is er nu sinds gisteren, dus de boel uitgepakt en de kabel aangesloten op htpc en beamer: "No signal detected". Even gekeken of de beamer verder goed was, maar als ik de beamer bij mijn HTPC zette en een 2m kabel gebruikte deed ie het prima. Het lijkt er dus sterk op dat de 10m kabel niet goed is. Voor ik de kop ervanaf ga knippen en ga proberen die kabel uit de vloer te halen, wil ik toch nog even jullie advies. Zijn er nog dingen die ik kan proberen om die kabel toch te kunnen gebruiken?
Als ik 'm vervang, heeft iemand dan ervaring met hdmi over cat6 kitjes, bijvoorbeeld deze?
Alle opties waarbij ik die kabel niet hoef te vervangen hebben mijn voorkeur, aangezien ik waarschijnlijk planken van mijn laminaatvloer eruit moet halen om bij het uiteinde van de buizen te kunnen kopen. Een enorm k-klusje dus.
Als ik 'm vervang, heeft iemand dan ervaring met hdmi over cat6 kitjes, bijvoorbeeld deze?
Alle opties waarbij ik die kabel niet hoef te vervangen hebben mijn voorkeur, aangezien ik waarschijnlijk planken van mijn laminaatvloer eruit moet halen om bij het uiteinde van de buizen te kunnen kopen. Een enorm k-klusje dus.
[ Voor 8% gewijzigd door martdj op 31-10-2010 13:26 ]