Toon posts:

T-Mobile verkort periode voor verlengen abo

Pagina: 1
Acties:

• Casaboontha
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-06-2011

Casaboontha

Met bloed zweet en tranen

Topicstarter
Sinds vandaag (en volgens hun forum per 1 november) kan er bij T-Mobile niet langer 4 maanden voor afloop van je abonnement verlengd worden. Dit is teruggebracht naar 3 maanden, zonder berichtgeving per brief, e-mail of nieuwsbericht op hun 'genomineerde' site.

Mijn vraag aan de rechtsgeleerden hier is het volgende:
Is dit een wijziging van de algemene voorwaaden? Zo ja, is dit reden tot ontbinding van de overeenkomst?

.

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19:57
Nou, als ze het jou niet hebben laten weten (post of mail) en in de algemene voorwaarden waar jij destijds voor getekent hebt staat 4 maanden, dan zal het dus wel niet veranderd zijn. Vage geruchten op een forum lijken mij niet bindend.

Is het misschien alleen voor de nieuwe abonnementen aangepast, en is het voor oude (jouw) abonnement nog steeds 4 maanden?

• Casaboontha
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-06-2011

Casaboontha

Met bloed zweet en tranen

Topicstarter
Nee in MyT-Mobile staat nu ook 3 maanden aangegeven...ik ben er in ieder geval behoorlijk klaar mee. Bij vorige verlenging werd ik min of meer gedwongen omdat men geen nieuwe batterij kon leveren voor mij telefoon (en verder alleen heel erg duur via andere kanalen) en wilde men mij graag een ander toestel aanbieden en voortijdig verlengen. Nu zou ik in december kunnen verlengen....en aangezien mijn huidige telefoon zo'n beetje uit elkaar valt (en niet gerepareerd kan worden, onderdelen voor de behuizing zijn niet meer leverbaar). En uiteraard gekeken of ik opnieuw eerder kon verlengen, maar dat kon niet omdat ik dat de vorige keer had gedaan.
Ik ga mijn contract nog even nakijken op voorwaarden over verlenging.

.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij staat er in je contract niets over verlengen, alleen over opzeggen. Hoelang vooraf je kunt verlengen maakt in de basis ook niet echt wat uit. Je moet hetzelfde contract uitzitten, je hebt alleen potentieel eenmalig iets eerder een mobiele telefoon of je moet er eenmalig een maandje langer op wachten (als je al eens verlengd hebt).

Ik vind het zelf allemaal niet zo schokkend, al kan ik me de teleurstelling voorstellen.

• Cadezo
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Toevallig heb ik hier vandaag ook een nieuwsbericht over geschreven op Mobile Cowboys. Daarin is ook de reactie van T-Mobile-woordvoerder Priscilla Tomasoa verwerkt.

Kortweg, de informatie van de TS klopt. Het betreft geen wijziging AV en het gaat derhalve gelden voor bestaande én nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen dus niet hun contract kosteloos ontbinden. Info komt dus van de persdienst van T-Mobile.

[Voor 32% gewijzigd door Cadezo op 31-10-2010 17:00]

• marsian
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 06-07 09:29
balen, was nog maar 3 weken van een iphone 4 vandaan. Dat is nu dus 7 weken geworden. Dank je wel t-mobile

Mijn vorige contract heb ik 5 maanden van te voren verlengt, via een lost en stolen procedure. Kosteloos. Dat kan nu ook nog, maar dan komt er ineens 70 euro bij.

[Voor 43% gewijzigd door marsian op 31-10-2010 18:06]

• Cadezo
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
marsian schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:05:
balen, was nog maar 3 weken van een iphone 4 vandaan. Dat is nu dus 7 weken geworden. Dank je wel t-mobile

Mijn vorige contract heb ik 5 maanden van te voren verlengt, via een lost en stolen procedure. Kosteloos. Dat kan nu ook nog, maar dan komt er ineens 70 euro bij.
Die 'lost and stolen'-procedure heet (tegenwoordig) 'Early Renewal' en kost inderdaad eenmalig € 69,95.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee