Hallo, een tijdje geleden heeft mijn monitor (17" LCD van Videoseven) de geest gegeven en nam ook m'n pc mee wat ik dus bizar vond (pc deed het 2 dagen later wel weer na veel getweaked) Nu ongeveer 2 weken later dan het incident heb ik m'n monitor uitgeprobeerd met m'n pc en ik zag beeld! Maar heel erg licht. Je ogen moeten hiervoor wel heel erg goed zijn want mijn moeder kon het niet zien >.< (zelfs met een bril!)
Dit heb ik dus ongeveer 20min geleden geprobeerd. Zelf in het begin dacht ik dat de interne voeding van m'n monitor stuk was maar nu dat het zelfs beeld gaf met kleur (maar heel erg licht) denk ik toch dat de lampen(ik weet niet hoe het heet) die binnen in de monitor zit gedeeltelijk stuk zijn.
Zelf heb ik niet echt veel verstand van zulke zaken bij een monitor dus daarom vraag ik jullie hulp
Ik hoop dat jullie hiermee raad weten en dat ik alles heb verteld wat nodig is.
Dit heb ik dus ongeveer 20min geleden geprobeerd. Zelf in het begin dacht ik dat de interne voeding van m'n monitor stuk was maar nu dat het zelfs beeld gaf met kleur (maar heel erg licht) denk ik toch dat de lampen(ik weet niet hoe het heet) die binnen in de monitor zit gedeeltelijk stuk zijn.
Zelf heb ik niet echt veel verstand van zulke zaken bij een monitor dus daarom vraag ik jullie hulp
Ik hoop dat jullie hiermee raad weten en dat ik alles heb verteld wat nodig is.