Toon posts:

Nieuwe game PC - tips welkom

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

• reapor
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-07 18:22
Hoi allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort een complete nieuwe PC te kopen waar ik moeiteloos alle spellen voor de komende jaren mee kan spelen.

Ik heb het volgende in elkaar gezet: http://tweakers.net/galle...h_id=107066#tab:wenslijst
(de kast ben ik nog niet uit, vandaar de 2 opties).

Kunnen jullie mij wat tips geven over deze setup?
- Budget 1500 - 1700

- Is het een goede PC
- zal ik voor een 24" of 26" scherm gaan?
- staat er hardware tussen die beter kan
- mis ik iets?

Alvast ontzettend bedankt

• Ziko
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 13-11-2020
als je nog een maand kan wachten pak dan een 6970

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Heey, GoT is geen "wat moet ik kopen" helpdesk.
Kijk eens in het Best Buy Guide overzichtstopic zou ik zeggen.

• reapor
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-07 18:22
Dat is waar, maar waar op de forum kan ik om advies vragen over de hardware?
Jullie hebben er meer verstand van als ik dus er is vast wel een forum waar ik om advies kan vragen.

Als dit niet de goede plek is verplaats ik mijn forum graag.

• Nef
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08 12:22
Als je wacht to morgen, dan verschijnt er een nieuwe BBG, Best Buy Guide. Hierin zal een high-end game systeem staan van om en de bij de €1750. De BBG's bevatten meestal de beste systemen voor dat budget, dus ik zou zeggen, kijk daar morgen eens naar.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:19

Ed_L

Crew Council
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Dit soort topics zijn niet toegestaan op ons forum. Voor specifiek advies, zie [BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee