• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik heb hetzelfde trucje gedaan en het lijkt goed te werken op DVP :). Alles voelt een stuk volwassener aan naar mijn mening.

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Sloot vanavond aan op m'n Mac en kreeg ook de Final build update aangeboden. Zo eens zien of er verschil met de Beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Merk niet veel verschil met de Beta, alleen is m'n accuduur wel behoorlijk verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
Vond op marktplaats een DVP voor 180 euro, ik gelijk gebeld natuurlijk.

Kon hem vandaag ophalen. En tot mijn grote verbazing is het nog de 16 gig versie ook.
Mevrouw vond smartphones niet haar ding. Nu wilde ik toch iets anders na mijn samenzang heelal s maar als het goedkoop kan is het helemaal tof. :) :)

Eerste ervaring zijn erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Nice!

Merk trouwens ook dat met 7.5 de accuduur omhoog is gegaan en dat de snelheid niet achteruit is gegaan door de semi-multitask implementatie.

Voor degene die een custom ringtone willen, dat kan nu ook: Verander genre in zune van het muziekbestand in "ringtone" en zorg ervoor dat het bestand niet langer is dan 40 seconden en niet groter is als 1 mb. Dan verschijnt hij automatisch onder custom ringtones in je telefoon.(beetje omslachtig en de tag Ring-tone oid, zoals eerder in zune selecteerbaar was werkt dus niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nu ik me na het lezen van al die geweldige reviews over de Dell Venue Pro me er eentje wil aanschaffen, is ie nergens meer te krijgen. Ik had 'em eerst bij Expansys besteld, daar zou hij na 3 dagen al verstuurd worden. Maar na 3 dagen noppes, ik mail hen en plots is het eind november pas. Dus vraag ik hen vriendelijk m'n order te annuleren. Nadat dat eindelijk in orde is, ga ik op zoek naar het toestel in een andere shop en verhip... Hij is niet meer te vinden! Alle shops die hem tot gisteren nog hadden zeggen dat ie zelfs gewoon niet meer geproduceerd wordt! :-(

Dit is zo hard balen... Ik heb andere Windows Phone 7 toestellen ook bekeken, maar die missen ofwel het fysieke toetsenbord, ofwel is er iets anders dat me niet zint. Nu wordt het minstens een half jaar wachten op een betaalbare Nokia ofzo. Maar als ik de geruchtenmolen lees, gaan die allesbehalve goedkoop worden (>350 euro). :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Op Marktplaats staan er nog wel een paar. Dat is natuurlijk altijd een beetje 'tricky', ik koop mijn spulletjes ook liever nieuw in de winkel, maar goed...wie niet waagt...

[ Voor 61% gewijzigd door AmonTobin op 19-10-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt wel gelijk. Ik overweeg hem te importeren vanuit de VS, daar is ie op stock. Expansys UK heeft me ook laten weten dat het toestel wel degelijk nog geproduceerd wordt en ze een nieuwe lading verwachten half november. Maar Dell producten gaan nogal snel "uit productie", dat was destijds met hun 2209W monitor ook zo.

Ik vroeg me af, degene hier die al een toestel hebben met Mango erop. Hebben jullie nu ook Nederlands als taal ter beschikking of niet? Dan bedoel ik als systeemtaal, niet als keyboard of taal voor lokale instellingen (datum enzo). :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Bij mij staat nederlands er niet tussen. Maar heb ook een UK account gekoppeld. Misschien bij een reset to factory default(heb ik na mango niet meer gedaan).

Edit: Bij system locale en bij browser & search language staat nederlands er wel bij, echter bij display language.

[ Voor 27% gewijzigd door CR35 op 20-10-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR35 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:03:
Bij mij staat nederlands er niet tussen. Maar heb ook een UK account gekoppeld. Misschien bij een reset to factory default(heb ik na mango niet meer gedaan).

Edit: Bij system locale en bij browser & search language staat nederlands er wel bij, echter bij display language.
Bedankt voor de info CR35!

Geen Nederlands vooralsnog als systeemtaal dus, daar "vreesde" ik al voor. Nou ja, zolang de registry niet te hacken is op de DVP zal ik het wel in het Engels rooien met de lokalisatie en zoekfunctionaliteit in het Nederlands. Ik heb immers de sprong gewaagd en heb me een Dell Venue Pro besteld. Vond op Amazon.de een 16GB versie voor 250 euro, dat kon ik niet laten voorbijgaan. Hij is ondertussen ook al onderweg, terwijl ik er anders nog een maand op had mogen wachten en dat op een 8GB versie.

Het is dan wel met een Duits QWERTZ toetsenbord, dat maakt me niet zoveel uit. Ik ben AZERTY gewoon en het zou toch aanpassen worden. Gelukkig is mijn Nokia E63 al een soort hybride AZERTY/QWERTY (de m staat op dezelfde plaats als op een QWERTY door plaatsgebrek), en zal het wel snel genoeg wennen.

Ik ben alvast benieuwd naar de ervaring! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrith
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:55
na lang zoeken dacht ik eindelijk mijn nieuwe telefoon in de dell venue pro gevonden te hebben.
besteld bij belsimpel, krijg ik een belletje, uitverkocht/worden niet meer geleverd...

$^&#$^&#$^%#@$^

iemand nog een tip hoe ik alsnog aan dit toestel kom? het liefst gewoon met qwerty toetsenbord xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jorrithoekstra: in qwerty is hij denk ik van de aardbol verdwenen, of je moet hem uit de VS laten overvliegen. Gezien de verschillen tussen de EU/World versie en de VS versie zou ik het niet aanraden.

De QWERTZ versie is nog te krijgen in Duitsland voor 279 euro (16GB versie). Die heb ik ook (wel iets goedkoper kunnen kopen) en echt tevreden over. Staat sinds enkele minuten ook volledig in het Nederlands (jaja, ook de systeemtaal). Voor de andere DVP eigenaars die hun toestel ook volledig in het Nederlands willen, neem hier zeker een kijkje! De dutch taalupdate met dat offline update programma werkte perfect bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Laatst mijn DVP in een wasbak met water laten vallen... Ja ik weet het dom, maar gebeurt nou eenmaal. Had afgedroogd en telefoon werkte gewoon(niet over nagedacht dat het slider mechanisme vol met water zou kunnen zitten). En aan de oplader gehangen en gaan slapen. Volgende dag was het scherm helemaal vel(volgens mij was de lichtsensor nat geworden). Toen maar uit gedaan en accu verwijderd. Na een tijdje geprobeerd aan te doen maar het scherm werd helemaal groen... :S Vervolgens maar echt geprobeerd te drogen door afwisselend op een doek gelegd op de verwarming te leggen. Hierna deed hij het gewoon weer en tot mijn verbazing had de telefoon een heleboel foto's zitten maken tijdens zijn afdaling naar de bodem... (ik denk water in het knopje) Het is in ieder geval een grappig gezicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
lol laatste bericht in deze thread was ook al over een domme actie van mij, nu weer 1. Laatst mijn DVP weer eens laten vallen. Bleek het scherm vanuit rechtsboven in geleidelijk aan paars te worden(totdat ik hem laatst probeerde en het scherm het helemaal niet meer deed). Ik vemoed dat het scherm lek is gegaan en daardoor de pixels afgestorven zijn. Dus ik op zoek naar een nieuw scherm(wou het glaasje ook vervangen dus komt mooi uit.

Helaas is het scherm niet meer te krijgen(of voor 130 pond, waarbij mensen online zeggen dat ze hun product niet geleverd krijgen van die specifieke website). Dus heb ik een AT&T venue pro besteld. Het idee is om het moederbord over te zetten van mijn oude. Ik ga hem eerst proberen te unlocken, maar dan heb ik waarschijnlijk geen 3G. Of anders het scherm over te zetten op de oude. Inmiddels is de oude telefoon uit elkaar, dat ging redelijk gemakkelijk overigens. Of zou ik ook de antennes moeten overplaatsen vanwege de verschillende UMTS bands?

Ik laat mijn bevindingen nog wel weten, hoewel ik volgens mij de enige ben die het topic nog leest. Ik vond zelf de DVP een erg fijne WP7 telefoon en hoop op deze manier het nog uit te kunnen zingen tot WP8. Wat ik wel merkte nu ik mijn PSP weer als mp3 speler gebruik(tjonge jonge wat groot :P) dat de geluidskwaliteit van de audio out van de DVP toch wel een beetje triest is(veel ruis en niet heel erg helder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik heb mijn nieuwe Dell Venue Pro inmiddels uit amerika, AT&T gelocked. Unlocken was heel eenvoudig dmv een word bestand met alle imei codes en unlockcodes van de DVP. 3G via T-Mobile NL lijkt ook gewoon te werken. Dus voor degene die nog een DVP willen hebben, de AT&T van ebay is een erg goede optie. Had eigenlijk verwacht geen 3G te hebben. Nu een tweede voor een maat besteld. Ik moet nog mijn oude 16 GB memorycard formatteren zodat ik die kan gebruiken.

De doos is gewoon gesealed en de DVP zelf is niet gebrand met AT&T. Er zit alleen een AT&T simkaartje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Toch wel leuk om te zien dat dit "ouwetje" het dus blijkbaar nog zo leuk doet? Ik heb de DVP 1 keer in mijn handen gehad, kort na de launch van wp7 en vond het een behoorlijk zwaar toestel. Hoe bevalt hij verder? Begin je wat beperkingen te ondervinden nu WP7.8 er aan zit te komen en heeft dit toestel uberhaupt wel de refresh update gehad?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ben nu eindelijk de social Hub gaan gebruiken. Dat is echt geniaal, alle contacten gematched met Twitter Facebook Live en telefooncontacten, zie nu op 1 plek alle activiteit met een persoon en pin mijn favorieten in het start menu. Ik gebruikte mijn telefoon dus nooit echt voluit. Hij komt met de laatste updates voor geïnstalleerd(mango + nog wat van dell).

De telefoon voelt echt fantastisch stevig aan. Mijn vorige had ik dus meerdere malen laten vallen en in een bak met water laten vallen en dat begon je te merken. Deze blijft in het hoesje(die krijg je er gratis bij) Voor 130 euro + 40 invoerkosten(maar ze hebben te hoge prijs genomen, heb voor de telefoon nog geen 100 euro betaalt) is het echt een geweldige telefoon. Heb gister er nog een besteld voor een vriend bij dezelfde verkoper op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die verkoper is, neem ik aan, deze: http://www.ebay.nl/itm/De...43b16f706e#ht_2783wt_1139?

Ik zit namelijk ook te kijken naar een WP7 toestel, met Physic Keyboard en deze lijkt me ideaal. Zijn er inmiddels eigenlijk al snellere toestellen uit of hebben ze allemaal bijna dezelfde specs?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Niet schokkend sneller in ieder geval. De HTC Radar, Titan, de Lumia 710, 800 en 900 zijn fractioneel sneller. Of die beetje snelheid de meerprijs echter waard is kan je je afvragen

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Klopt dat is de verkoper. Volgens mij koopt hij batches van 20 op en verkoopt deze met een marge weer door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar is dat toestel nou volledig simlock-vrij of alleen voor T-Mobile en AT&T? Ik wil hem met een Nederlands T-Mobile simkaart gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Je kunt hem unlocken, ik gebruik hem met T-Mobile in NL. Alleen T-Mobile in amerika gebruikt 1900 bands voor 3G(volgens mij tegenwoordig ook 1700&2100 bands door een overname). Ik heb volgens mij ook gewoon 3G(3G icoon en snelle downloads) Het bestand met de unlockcodes staat in de advertentie(dat werkte bij mij perfect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En hoelang duurde het voor je hem in huis had? Zo te zien 1,5 week á 2 weken, maar ik kan het fout gelezen hebben.

Edit:Tuurlijk, net op het moment dat ik hem bestellen wil is die in een keer verdwenen. Hij had er nog veel op voorraad. Hopelijk komt die wel weer snel terug dan.

[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 10-07-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
het duurde ff bij de douane, daar heeft ie een week gelegen. Totaal 2,5 week schat ik.

edit: Heel raar, ik heb er zondag nog 1 besteld, maar die advertentie is ook verwijderd. Er staat verwijderd door ebay. Ik vermoed dat de gebruiker misschien de voorwaarden van Ebay heeft geschonden oid. Wel vrij apart iig.

edit2: dit is verkoper: sanluis1

edit3: Ik had al een tracking nummer, maar die kan ik ook niet meer zien, heb al getracked op Werk, dus daar ff mijn historie in duiken.

edit4: zelfde item maar voor hogere prijs:

http://www.ebay.nl/itm/De...5d340eb653#ht_3136wt_1037

[ Voor 94% gewijzigd door CR35 op 10-07-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CR35 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:21:
het duurde ff bij de douane, daar heeft ie een week gelegen. Totaal 2,5 week schat ik.
Ok, het is alleen best jammer dat die in een keer verdwenen is. Heb jij nog de naam van de seller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik heb een mail gekregen met het advies mij van de verkoop af te zien, mocht ik al betaald hebben dan een geschil te openen. Mogelijk heeft hij dus telefoons verkocht en daarna door zijn goede feedback van +20 telefoons, telefoons door te verkopen die hij niet had? Of een mogelijke helingszaak?

Ik heb het track nummer ook weer gevonden, en het pakket is op het moment van spreken al 2 dagen alleen electronisch aangemeld. Aangezien hij nog geen negatieve feedback heeft, wacht ik nog met openen van een geschil en zal kijken of hij op een bericht reageert. Ook is er feedback ingevuld voor de nieuwe, nu reeds verwijderde advertenties(positief). Ik heb een bericht gestuurd met de vraag om toelichting, anders moet ik mogelijk een geschil in PayPal openen.

edit: mogelijk heeft hij de ebay voorwaarden geschonden, er staat een link in zijn advertenties naar een winkel waarin hij dezelfde producten als op ebay verkoopt(of in het verleden op ebay heeft verkocht),

namelijk: http://www.zbestinc.com/

Dit laatste lijkt mij het meest waarschijnlijk op het moment, maar het is nu nog in het donker tasten. Dat hij de lijst met IMEI codes en unlockcodes in zijn advertentie had gezet is misschien ook niet geheel handig geweest.

Ik zal updates doorgeven van de verzendstatus van de tweede telefoon en mogelijke reacties van de verkoper.

[ Voor 27% gewijzigd door CR35 op 10-07-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ok, dan zoek ik verder.

Als je alsnog geleverd krijgt, bestel ik denk ik de telefoon op de website van hem die je noemde. Zie daar alleen niets over betaalmethoden en verzendkosten.

[ Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 10-07-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Nee dat zag ik ook niet, vemoed alleen dat dat niet heel veel verschilt van de prijzen die in eBay staan vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CR35 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:33:
Nee dat zag ik ook niet, vemoed alleen dat dat niet heel veel verschilt van de prijzen die in eBay staan vermeld.
Incl. verzendkosten kom ik uit op $145,- rond. Ik wacht zijn reactie af, want hij zou ook een ander bedrijfje hebben waar wel via Paypal betaald kan worden.

Edit: Het andere bedrijfje van hem is dus 4ever Bags. Ik wacht nog een paar dagen af en dan betaal ik hem via hem, omdat hij al een betalingslink heeft gestuurd van Paypal.

[ Voor 19% gewijzigd door Yorinn op 11-07-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Inmiddels zie ik in de track & trace dat de andere telefoon(of iig een pakketje) inmiddels naar mij onderweg is. Ondertussen heb ik in mijn omgeving nog meer gegadigden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CR35 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:58:
Inmiddels zie ik in de track & trace dat de andere telefoon(of iig een pakketje) inmiddels naar mij onderweg is. Ondertussen heb ik in mijn omgeving nog meer gegadigden :P.
Ok, als die bij jou onderweg is, durf ik het ook wel aan. :P Je kan hem een e-mail sturen zodat hij je een betalingslink kan opsturen.

Edit: En ik heb hem besteld en betaald. Ook gelijk een skin erbij gekocht, omdat ik de achterkant niet mooi vind, maar de rest van het toestel wel. Het is deze geworden.

Nu maar afwachten of en wanneer ik mijn telefoon ontvang.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Black-Carbon-Fiber-Vinyl-Case-Decal-Skin-Cover-Your-Dell-Venue-Pro-/00/s/NTA0WDUwNA==/$(KGrHqN,!lsE65gjKfC1BPBM0u(Bzg~~60_3.JPG

[ Voor 41% gewijzigd door Yorinn op 12-07-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Succes :) Ik vind juist de achterkant, met het voelbare patroon, erg mooi gedaan en sluit namelijk ook aan met de achterkant van het beeldscherm. Maar ieder zijn ding natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CR35 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:19:
Succes :) Ik vind juist de achterkant, met het voelbare patroon, erg mooi gedaan en sluit namelijk ook aan met de achterkant van het beeldscherm. Maar ieder zijn ding natuurlijk :).
Het grote Dell logo stoort me vooral. En het voordeel is, is dat ik nu geen case erom heen hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Tot nu toe heb ik niets meer gehoord nadat ik een betaallink heb ontvangen van de verkoper. Ik hoop/ben benieuwd of het goed gaat komen en anders vorder ik mijn geld terug via Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Spannend, bij mij duurde het ook een paar dagen van elektronische aanmelding naar pakketje(zondag => dinsdag pas echt verstuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ok, hij wou het pakketje zaterdag dus versturen, maar het postkantoor zit daar dicht op zaterdags.
Hij is nu aan het reizen, maar zal het maandag (vandaag dus) op de post doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Pakketje heeft de verkoper verzonden. Alleen kan ik nergens het pakketje tracen. Het begint met LJ daarna 9 nummers en dan US. USPS werkt niet, Packagetrackr werkt ook niet.

Iemand een idee waar het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action deze doet het bij mij, maar volgens mij ben je er zelf ook achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via ebay heb ik een DVP gekocht. Alleen hij herkent geen simkaarten, ik heb er eentje van Ben en KPN geprobeerd maar ik blijf de melding ' invalid sim' houden. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Simlock misschien? Uit welk land is het toestel afkomstig, misschien van de een paar posts eerder genoemde verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Die ZbestInc is ook weer terug op eBay. http://www.ebay.nl/itm/De...3cc924637e#ht_3413wt_1139

Telefoon kost wel iets meer als dat ik ervoor betaald heb bij hem. Ik heb 145 dollar betaald en hij kost nu 160 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marly schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 02:31:
Simlock misschien? Uit welk land is het toestel afkomstig, misschien van de een paar posts eerder genoemde verkoper?
Er een AT&T simlock op, maar ik krijg nergens de mogelijkheid om de unlockcode in te voeren zoals in filmpjes op Youtube. Ik blijf de melding invalid sim krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Probeer eens de AT&T sim erin te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Hier is de telefoon binnen, echter de camera doet het niet. Daar ga ik komend weekend naar kijken(vermoed los contactje maar heb anders nog een reserve camera module liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
*bump*

Ik kreeg dit ding voor me neus in een nieuwsbrief van Conrad:
http://www.conrad.nl/ce/n...kkerradio-00069353-QW-201

Aangezien ik een nieuwe wekker nodig heb.... :)

De Venue Pro kan niet Qi-laden denk ik?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Pagina: 1 2 Laatste