Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 22:17
Hallo,

Zou het mogelijk zijn om mijn Hi Online 15 abonnement op te zeggen? Het loopt nu ongeveer 5 maanden, het is een abbonnement van 24 maanden. Maar ik wil opzeggen ivm het tegenvallende toestel. Is dit mogelijk? Moet ik bijbetalen? Het toestel is een HTC Snap.

Thijs de Jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-07 20:21

BHQ

Als je een abbo voor 2 jaar neemt neem je dat af voor 2 jaar. Simpel als dat.

Allicht kan je het afkopen, maar dat gaat prijzig worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:05
Je zal inderdaad een afkoopsom (waarschijnlijk ter waarde van de resterende 19 maanden * maandprijs) moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 23:07

Toppe

Oké ✅

Je kan wel zeggen datje abbo niet is wat het moet zijn, heb 3 ruzie gehad met de hi en 3X heb en ze m'n contract terug gezet etc.

Krijg nog wel €600 van die qpen

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 22:17
Zou het dan slim zijn om zel een beter los toestel te kopen? Zoals samsung galaxy ofzo? iig iets met android onder 210euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:01

Barrycade

Through the...

jugger naut schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:05:
Zou het dan slim zijn om zel een beter los toestel te kopen? Zoals samsung galaxy ofzo? iig iets met android onder 210euro
Als je geen simlock op je Snap hebt kan je die verkopen en idd een ander terugkopen.
Nu opzeggen gaat je veel geld kosten (minimaal 19* maand bedrag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Afkopen is aantal maanden vermenigvuldigt met het maandbedrag en daar bovenop nog administratie kosten.
Kijk hier eens naar: Orange San Francisco
Voor 200 euro kan je naar London vliegen, toestel kopen en weer terug vliegen in een enkele dag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
Vroeg het laatst omdat ik het ook wou weten.

Opzeggen bij Hi is het resterende bedrag (dus in jou geval 19x maandbedrag) plus 24,95 administratiekosten. (wat eigenlijk onzin is want het is voor hun niets meer als iets aanklikken in het systeem, maarja telefoonmaatschappijen zijn nou eenmaal zo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:51

MsG

Forumzwerver

Ik snap dan ook niet waarom mensen dan hun contract afkopen. Als het net zoveel kost, waarom zou je het dan eerder opzeggen ipv nog blijven gebruiken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
jugger naut schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:51:
Zou het mogelijk zijn om mijn Hi Online 15 abonnement op te zeggen? Het loopt nu ongeveer 5 maanden, het is een abbonnement van 24 maanden. Maar ik wil opzeggen ivm het tegenvallende toestel. Is dit mogelijk? Moet ik bijbetalen? Het toestel is een HTC Snap.
Welkom op dit forum! :)

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
MsG schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:58:
Ik snap dan ook niet waarom mensen dan hun contract afkopen. Als het net zoveel kost, waarom zou je het dan eerder opzeggen ipv nog blijven gebruiken?
Nouja stel er geld een aanbieding maar voor een paar dagen en je contract loopt nog 3 maanden, dan kan het goedkoper zijn als je hem afkoopt, zeker als je een klein contract hebt. En de laatste 2 maanden (althans bij Hi) is het gratis om op te zeggen, waar ik dus zeker gebruik van ga maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:44
darkpluisje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:08:
[...]

Nouja stel er geld een aanbieding maar voor een paar dagen en je contract loopt nog 3 maanden, dan kan het goedkoper zijn als je hem afkoopt, zeker als je een klein contract hebt. En de laatste 2 maanden (althans bij Hi) is het gratis om op te zeggen, waar ik dus zeker gebruik van ga maken :P
Je laatste uitspraak snap ik niet. Een contractstermijn is een contractstermijn en niet 2 maanden minder.....

Overigens heb jij het afkopen van een contract niet in een paar dagen geregeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Ruud op 31-10-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Ruud schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:11:
[...]

Je laatste uitspraak snap ik niet. Een contractstermijn is een contractstermijn en niet 2 maanden minder.....

Overigens heb jij het afkopen van een contract niet in een paar dagen geregeld.
''En de laatste 2 maanden (althans bij Hi) is het gratis om op te zeggen''

Wat is hier niet duidelijk aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is niet gratis om op te zeggen, als je naar een andere provider gaat betaal je die maanden alsnog en blijf je bij Hi dan duurt je volgende contract gewoon twee maanden langer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tsurany schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:49:
Het is niet gratis om op te zeggen, als je naar een andere provider gaat betaal je die maanden alsnog en blijf je bij Hi dan duurt je volgende contract gewoon twee maanden langer.
Nogmaals: De laatste 2 maanden voor je contract kan je opzeggen, je abbo is dan opgezegd (dus je betaald niet meer) en het kost je geen geld. Ik heb gisteren nog met Hi gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort dingen kun je aan de helpdesk vragen. GoT is dat niet, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.