Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekenlily
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10-2010
Is de Engenius ECB-9500 te gebruiken als wifi-adapter (voor ons: op camping, in haven met je laptop gebruik maken van onbeveiligde en beveiligde (als toegangscode bekend is) netwerken?

Nu gebruiken we de Linksys WSB 300-N wifi-adapter, vaak tot volle tevredenheid, maar we willen nog sterker/verder, zeker in havens met al het "ijzerwerk" van reling, verstaging en masten.

De linksys vindt zelf de netwerken en je hoeft alleen nog maar te verbinden. Hoe gaat dat met de Engenius?

Graag uw mening.

Bedankt!

Lily en Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Hallo Lily en Niek,

Ik heb hem zelf ook besteld en zover ik de precs kan lezen is dit echt een topper onder de Accespoints. Dus ik denk wel dat jullie er vanuit kunnen gaan dat dit zeker gaat werken.
Anders is het verstandig om er misschien 2 te nemen om het berijk wat te vergroten. Maar ik zou het wel proberen.
Als je wilt kan ik wel een test uitvoeren tot hoever ik bereik heb buiten. (meters)

Laat maar weten

Edit: Wat je ook nog bij deze AP kan doen is de antennes vervangen door 9db modelen. Dan heb je helemaal een mean machine in huis.

[ Voor 13% gewijzigd door Smattie op 02-11-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 13:40

ferrero

el mosquito

Na lange tijd van voorraad/lever problemen van de ECB-9500, nu eindelijk weer beschikbaar :)

pricewatch: EnGenius ECB-9500

Innocam | Synology Camera Licentie per E-mail