Toon posts:

roqy BT 4 icm tomtom op Ipod touch 4g

Pagina: 1
Acties:

• evanraalte
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12-09 12:47
Ik heb het programma roqybt 4 gekocht ( dit is roqybt maar dan voor iOS4). Met dit programma kun je op je ipod touch toch gps ontvangst krijgen, mits je een externe gps adapter hebt natuurlijk.

Als ik het programma opstart ziet het mijn gps adaptertje direct. Hij geeft na verloop van tijd ook keurig de gps coördinaten aan. maar als ik vervolgens tomtom opstart kan hij geen gps vinden. Wanneer ik dan weer terug ga naar roqybt heb ik daar nog wel netjes ontvangst.

Weet iemand waarom dit komt en hoe ik dit op kan lossen? Op internet schijnt het bij iedereen keurig te werken dus ik snap het niet helemaal :? :)

bedankt alvast

• Haazzz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15-09 12:41
In TomTom zelf kan je ook je GPS apparaat instellen volgens mij. Misschien dat TomTom wel ingesteld staat dat hij een intern GPS apparaat gebruikt, echter is deze niet aanwezig dus kan hij ook niks vinden. Misschien zit hier je probleem ;)

• 382721
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-08-2014
Haazzz schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:43:
In TomTom zelf kan je ook je GPS apparaat instellen volgens mij. Misschien dat TomTom wel ingesteld staat dat hij een intern GPS apparaat gebruikt, echter is deze niet aanwezig dus kan hij ook niks vinden. Misschien zit hier je probleem ;)
Klopt, alleen met de mooie IOS Producten werkt dit net iets anders, Apple laat (bijna) niks van bluetooth toe, Het probleem met RogyBT is naar mijn mening te weinig updates, of te veel wegens te veel bugs.

Ik gebruik nu al bijna een jaar "BTStack GPS" en deze deed het op m'n Ipod Touch 3&4 en ipad altijd fyn! (geloof dat het $5 kost)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee