Western Union zonder Western Union

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25
Beste Mede-Tweakers.

Al een tijdje ben ik van plan een stukje software te kopen in het buitenland. Nu is het probleem dat de maker ervan alleen maar Western Union accepteert.

Ik vertrouw Western Union voor geen cent, en ben wel eens nieuwsgierig of ik ook zonder een Western Union account een WU betaling kan doen.

Kan iemand mij vertellen, wat de mogelijkheden zijn?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:06

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je vraag is meer iets voor in SF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08
Volgens mij is er met Western union an sich niks mis. Het probleem ligt bij de partijen die het gebruiken. Dus als je het gevoel hebt dat je de verkoper van de software wel kan vertrouwen dan zou ik je door western union niet laten tegenhouden. Het is gewoon legit.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://www.westernunion.n...&pagename=osMoneyTransfer

Nee dus(wel zonder account, maar op zo'n verzend formulier staan soortgelijke gegevens).Maar western union is meestal niet het probleem, het probleem is zodra het geld is opgehaald aan de andere kant de persoon daar per definitie onvindbaar is.

Of is je probleem dat je anoniem wilt versturen? Of denk de dat de ontvangende agentschap wellicht niet te vertrouwen is?

laat je maatwerk software maken? Doe dan gewoon aan deelopleveringen (kost wat meer aan overmaak kosten, maar dan weet je wat je aan elkaar hebt)

[ Voor 7% gewijzigd door leuk_he op 30-10-2010 15:38 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289377

Waarom vertrouw je WU niet? Omdat het veel door oplichters gebruikt wordt? Dat betekend iig wel dat het geld aan komt anders zouden ze het niet gebruiken :). Omdat het ook voor duistere praktijken gebruikt wordt hoeft de dienst niet gelijk slecht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-06 01:25
Prima. Maar is er geen tussenweg te bedenken? Zoiets als een prepaid credit card? Heb geen zin Western Union direct aan mijn bankrekening te koppelen. Bovendien heb ik niet heb inkomens vereiste voor een echte credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289377

Volgens mij kan elk Travelex kantoor (meestal te vinden op het NS station) geld voor je overmaken. Daar kun je gewoon met cash betalen.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 289377 op 30-10-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Sef24 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:38:
Prima. Maar is er geen tussenweg te bedenken? Zoiets als een prepaid credit card? Heb geen zin Western Union direct aan mijn bankrekening te koppelen. Bovendien heb ik niet heb inkomens vereiste voor een echte credit card.
Je moet alleen naar zo'n agentschap toe.
Voor elke overmaking is identificatie vereist. Geldige legitimatiebewijzen zijn een paspoort, een identiteitskaart en een rijbewijs met foto. Voor het overmaken van geld via de Western Union Money Transfer-service vanuit een agentschap hebt u geen creditcard, bankrekening, lidmaatschap of staatsburgerschappapieren nodig.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Pagina: 1