Ik heb het volgende probleem
Ik heb een laptop ter reparatie waar als ik de driver van de Nvidia 9600 instaleer ik of een memorydump krijg of op het scherm verschijnen allemaal strepen en daarna wordt het scherm zwart.
Dit gebeurt tijdens het laden van Windows XP, tijdens het showen van het Acer logo zitten er strepen door het logo (cracks).
In de Bios is het alsof ik naar de matrix zit te kijken.
Heb de video kaart uitgeschakeld en nu laad windows gewoon, maar het is alsof ik allemaal dead pixels heb, de ene keer meer als de andere keer en deze veranderen ook van plek.
Dingen die ik zelf al geprobeerd heb.
Laptop open gemaakt en totaal stof vrij gemaakt, cooling alles dus
Geformateerd, en opnieuw geinstalleerd.
Driver geinstaleerd, gedinstaleert, oude driver geprobeerd.
Tijdens het schoonmaken viel me het volgende op de video chip zit vlak bij de koeling onder het zelf de koelsegment als de CPU
Ik ben dan ook bang dat ik hiermee te maken heb
Zie link : YouTube: Laptop display died, Beware of reflow temporary repair.
of beter : http://www.msfn.org/board...on=attach&attach_id=31147
(Engels)
Is er iemand met dezelfde ervaring of een soort gelijk probleem heeft gehad en dit op heeft kunnen lossen
Ik heb een laptop ter reparatie waar als ik de driver van de Nvidia 9600 instaleer ik of een memorydump krijg of op het scherm verschijnen allemaal strepen en daarna wordt het scherm zwart.
Dit gebeurt tijdens het laden van Windows XP, tijdens het showen van het Acer logo zitten er strepen door het logo (cracks).
In de Bios is het alsof ik naar de matrix zit te kijken.
Heb de video kaart uitgeschakeld en nu laad windows gewoon, maar het is alsof ik allemaal dead pixels heb, de ene keer meer als de andere keer en deze veranderen ook van plek.
Dingen die ik zelf al geprobeerd heb.
Laptop open gemaakt en totaal stof vrij gemaakt, cooling alles dus
Geformateerd, en opnieuw geinstalleerd.
Driver geinstaleerd, gedinstaleert, oude driver geprobeerd.
Tijdens het schoonmaken viel me het volgende op de video chip zit vlak bij de koeling onder het zelf de koelsegment als de CPU
Ik ben dan ook bang dat ik hiermee te maken heb
Zie link : YouTube: Laptop display died, Beware of reflow temporary repair.
of beter : http://www.msfn.org/board...on=attach&attach_id=31147
(Engels)
Is er iemand met dezelfde ervaring of een soort gelijk probleem heeft gehad en dit op heeft kunnen lossen