Hoi 
Ik heb hier Geektool draaien, en i.c.m. met een script tover ik daarmee de komende afleveringen uit mijn persoonlijke rss-feed van myepisodes.com op mijn desktop.
Ik ben totaal geen programmeur, en na serieus uren van proberen en zoeken op internet hoe ik het in godsnaam precies zo krijg hoe ik wil, heb ik het bijna voor elkaar.
Het ziet er nu zo uit op mijn bureaublad:

Heb de feed een paar dagen terug gezet om het uit te testen
En het script wat dit voor elkaar krijgt ziet er zo uit:
Zoals je misschien al opgemerkt hebt doet de bug zich voor bij de serie "Hawaii Five-0 (2010)" & "Chase (2010)", daar draait hij de bracket van [S01E0.. om en laat hem zien wat niet de bedoeling is.
Heb hier al weer zo'n drie kwartier aan besteed en krijg die stomme bug er maar niet uit dus ik hoop dat hier een slimme tweaker mij kan helpen
Ik heb hier Geektool draaien, en i.c.m. met een script tover ik daarmee de komende afleveringen uit mijn persoonlijke rss-feed van myepisodes.com op mijn desktop.
Ik ben totaal geen programmeur, en na serieus uren van proberen en zoeken op internet hoe ik het in godsnaam precies zo krijg hoe ik wil, heb ik het bijna voor elkaar.
Het ziet er nu zo uit op mijn bureaublad:

Heb de feed een paar dagen terug gezet om het uit te testen
En het script wat dit voor elkaar krijgt ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| #!/bin/sh URL="*****" if [ $# -eq 1 ] ; then headarg=$(( $1 * 2 )) else headarg="-16" fi curl --silent "$URL" | grep -E '(title>|description>)' | \ sed -n '4,$p' | \ sed -e 's/<title>//' -e 's/<\/title>//' -e 's/<description>/ /' \ -e 's/<\/description>//' | \ sed -e 's/<!\[CDATA\[//g' | sed -e 's/\]\]>//g' | sed -e 's/<[^>]*>//g' | sed s'/\[ \([a-zA-Z0-9]*\) \].*$/\1/' | grep -i -v 'h3' | grep -i -v '\.' head $headarg | sed G | fmt |
Zoals je misschien al opgemerkt hebt doet de bug zich voor bij de serie "Hawaii Five-0 (2010)" & "Chase (2010)", daar draait hij de bracket van [S01E0.. om en laat hem zien wat niet de bedoeling is.
Heb hier al weer zo'n drie kwartier aan besteed en krijg die stomme bug er maar niet uit dus ik hoop dat hier een slimme tweaker mij kan helpen