Ik zit met een probleem. Aangezien ik altijd windows mail gebruikte en nu over ben gegeaan op windows 7 64 bit, waar windows mail echt niet aan de gang te krijgen is. Ben ik over gestapt op Outlook.
Na veel klooien heb ik eindelijk me mails er weer in etc.
Maar ik kwam wel achter iets vreemds.
Normaal in windows mail als ik een website tikte, of een mail adres bijv www.tweakers.net dan maakte het mail programma er automatish een link van. Zodat de ontvanger op de link kan klikken en gelijk naar de website gaat.
Bij outlook gebeurt mij dit niet. Ik heb me rot zitten zoeken maar kan niks vinden.
Ik gebruik de 2003 versie van outlook.
Iemand weet waarom hij dit niet automatish doet en hoe ik het voor elkaar krijg dat hij het wel doet?
Na veel klooien heb ik eindelijk me mails er weer in etc.
Maar ik kwam wel achter iets vreemds.
Normaal in windows mail als ik een website tikte, of een mail adres bijv www.tweakers.net dan maakte het mail programma er automatish een link van. Zodat de ontvanger op de link kan klikken en gelijk naar de website gaat.
Bij outlook gebeurt mij dit niet. Ik heb me rot zitten zoeken maar kan niks vinden.
Ik gebruik de 2003 versie van outlook.
Iemand weet waarom hij dit niet automatish doet en hoe ik het voor elkaar krijg dat hij het wel doet?