• sabir96
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-08-2013

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
Vandaag was ik op zoek naar een Windows 7 thema |:( , ik zette het Styler thema in het juiste mapje en binnen een paar seconden waren alle windows programma's zoals explorer en de taskbar helemaal zwart, hoe los ik dit op?

edit: ik zit op windows XP

[Voor 6% gewijzigd door sabir96 op 30-10-2010 00:05]

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-09 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

In veilige modus booten, en daar het default thema selecteren? Lijkt mij toch echt stap 1 als je "gewone" windows7 omgeving verkloot is :P.

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
hoe boot ik in de veilige modus :?

[Voor 4% gewijzigd door sabir96 op 30-10-2010 00:22]

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-09 10:49

beany

Meeheheheheh

sabir96 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:22:
Tijdens het booten regelmatig op F8 drukken... dan krijg je een boot menu, daar kan je veilige modus kiezen.

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Titel fixed - probeer in het vervolg een iets beter beschijvende titel te verzinnen ;)
sabir96 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:22:
Oh, en wellicht een FAQ een keer lezen, scheelt ook ;) Je hoeft echt niet alles te weten, maar een beginnersvraag als deze is wel een beetje karig.

Zet je thema een keer op Hoog Contrast, kan je ook via Toegankelijkheidsopties doen.
Vandaaruit kun je vaak wel meer herstellen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
OK, ik ben er inmiddels in geslaagd mijn thema terug te veranderen naar het klassieke windows XP thema. Bijna alles is weer normaal, alleen zijn de omnibar en de pagina 'nieuw tabblad' in Chrome nog zwart, ik ga straks rebooten en laat dan wel weten of ik dat ook heb kunnen fixen

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
Windows doet weer normaal, slotje graag

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee