SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tablet MOET op 3G connected zijn als phone op 2G vast moet staan, of vice versa. Werkt prima!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tot mijn verbazing werkt dit inderdaad (met een T-Mobile Duo Sim). Ik ben nu via mijn ene telefoon en een USB-kabel over 3G verbonden, terwijl de andere telefoon met 2G aan het net hangt.tha_bulldog schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:32:
Is geen probleem, MAAR
Tablet MOET op 3G connected zijn als phone op 2G vast moet staan, of vice versa. Werkt prima!
Je moet wel zorgen dat je normale telefoon zichzelf als laatste registreert, zodat inkomende telefoontjes op die telefoon terecht komen.
Edit: nog even als testje ook met de 2G telefoon een GPRS-verbinding gelegd. Dan wordt de 3G-verbinding van de andere telefoon dus echt verbroken.
[ Voor 13% gewijzigd door Jan-E op 30-10-2010 19:00 ]
Morgen ga ik het eens rijdend in de trein proberen. Dik kans dat de inkomende telefoontjes afwisselend bij de een en de ander terecht komen.
2G is overigens Nokia E51 bij mij, 3G Desire.
Dan moet je de gegevensverbinding wel uitzetten op je Desire HD, want anders maakt hij 2G verbinding en wordt de 3G verbinding van je tablet verbroken.Tsurany schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:02:
Dus met een telefoon zoals de Desire HD zou dat ideaal zijn, snelle reboot om als laatste op het netwerk te komen met 3G disabled.
[ Voor 33% gewijzigd door Jan-E op 31-10-2010 00:46 ]
Daarnaast gebruik ik de Desire ook nog veel om te tweaken. Dan is het handig als je telefoontjes op je andere mobieltje binnenkomen.
Lees mijn post eens, ik heb het over een tablet. Op een tablet overal internetten zonder dat je daarvoor extra kosten maakt terwijl je mobiel gewoon bereikbaar blijft. Tablet is veel fijner om op te internetten dan een telefoon.418O2 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:47:
waarom zou je dit met 2 mobiele telefoons willen? dat je 1 van beiden aan hebt snap ik wel, maar beide tegelijk?
Dan dat idd doen. Ben benieuwd hoe het in de praktijk is als je veel beweegt, zoals in de trein, zou bij een klein signaal verlies iets mis gaan?Jan-E schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:43:
Dan moet je de gegevensverbinding wel uitzetten op je Desire HD, want anders maakt hij 2G verbinding en wordt de 3G verbinding van je tablet verbroken.
Maar verder registreren beide SIM's zich bij elke mast opnieuw. De vraag is dan op welke SIM binnenkomende telefoontjes terecht komen. Als je tablet niet als telefoon kan werken is het voor bellers Russische roulette of ze jou krijgen of je voicemail.
Overigens zat ik zojuist met de E51 via de Wifi hotspot van de Desire online...