Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Hallo,
Ik heb woensdag een nieuw abbo bestelt bij Hi, vandaag is de telefoon en sim netjes geleverd maar ik had aangegeven mijn oude nummer te willen behouden (Ik had een Vodafone prepaid).
Op de papier die ik bij geleverd kreeg met info over mijn abbo stond netjes mijn oude nummer genoteerd maar ik activeer zonet de nieuwe sim en stuur een sms naar mijn zusje en zie ter verbazing dat ik een heel nieuw nummer heb gekregen...
Nu vraag ik me af: is dit nu echt een fout van Hi of kan het even duren voordat mijn oude nummer op mijn nieuw simkaart gaat werken?

Edit: Zie net bij me abbo papieren dat het een tijdelijk nummer is kan iemand mij vertellen hoelang zoiets duurt?

[ Voor 9% gewijzigd door Zuaro op 29-10-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tot het moment dat je nummer is overgezet, bel even naar 1200 (klantenservice) en vraag hoe het precies zit, zij kunnen je dat het beste vertellen. Van prepaid naar abonnement vaak zo snel mogelijk aangezien er geen abonnementen opgezegd hoeven te worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je geluk hebt duurt het een dag of tien.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32
In theorie kan het in 5 minuten overgezet zijn. Echter hebben veel telco het systeem geautomatiseerd en vaak ook het nummerporteringsproces bij een derde partij liggen dat het handmatig door zetten van Acknowledgements en Handovers zelden gebeurd.

Ga uit van 5 werkdagen dan moet het wel goed zitten.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Net even de klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat ik nu een 0 abbo heb wat ik ook niet egt wist maar even goed uitgelegd gekregen dat ik daardoor al gauw veel betaal als ik daarmee ga smsen ik kon rekenen op een aantal werkdagen tot enkele weken. Gelukkig is toestel simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zuaro schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:11:
Net even de klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat ik nu een 0 abbo heb wat ik ook niet egt wist maar even goed uitgelegd gekregen dat ik daardoor al gauw veel betaal als ik daarmee ga smsen ik kon rekenen op een aantal werkdagen tot enkele weken. Gelukkig is toestel simlock vrij.
Het zou kunnen dat je ook nog een brief krijgt met de porteringsdatum, dat gebeurt bij KPN wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zuaro schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:19:
Edit: Zie net bij me abbo papieren dat het een tijdelijk nummer is kan iemand mij vertellen hoelang zoiets duurt?
Neem eens contact op met de winkel waar je het hebt gekocht of met de helpdesk van de provider. Aangezien wij hier niet de helpdesk van je provider zijn, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.