Touchscreen als 2e monitor, touch effect op de eerste.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56
Hallo.

Ik ben zojuist een multitouch scherm bij de aldi geritseld dat prima werkt als deze alleen werkt. Gebruik ik echter het scherm van me laptop (dual screen dus) dan gaat het touchscreen effect naar de monitor van de laptop.

Dus ik tik op het touchscreen en de curser beweegt op het scherm van me laptop.

Ik gebruik windows 7 en krijg het bij 'tablet instellingen' niet voor elkaar.
Als ik wil dat het Medion scherm me scherm met touch is kan ik deze niet kalibreren, maar wel weer het scherm van me laptop (waar dus ook de kruisdraden op komen).

Hoe krijg ik dit goed zonder dat ik het scherm van me laptop moet opgeven?

Laptop scherm is in deze de secundaire monitor (touchscreen bevat de startbalk).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

probeer het eens met het touchscreen als secundaire monitor

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-06 11:57
Het lijkt me misschien een belachelijke fout (in windows?) moest dit helpen, maar staat je touchscreen aan de linkerkant van je laptop, en staat dit ook zo in de instellingen? Probeer dat anders eens

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:35
sabir96 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:01:
probeer het eens met het touchscreen als secundaire monitor
Ik denk andersom: Het touchscreen als primaire monitor.

Waarschijnlijk is het ook niet echt een fout, maar wel een gebrek aan instellingen. Wss mapt de monitor van Medion de coördinaten gewoon naar een positie beginnende bij (0,0) ipv (1280,0) of zoiets. Windows pakt die coördinaten dan en zet die op je laptopscherm omdat pixel (0,0) zich daar bevindt.