Toon posts:

past videokaart 'Sapphire HD 687'0' in packard bell x7134

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

• Replays
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-09-2011
Ik heb een pb iXtreme 7134 en wil deze videokaart gaan halen:
Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCIE, Radeon HD6870 op 900MHz met 1GB GDDR5.
Wil namelijk Call of Duty: Black ops goed kunnen spelen.
de videokaart die er nu in zit de Geforce gt220 is bij cod mw2 al vrij sloom.
Het enige probleem wat rest is of hij in mijn computer past???
kan iemand mij dit vertellen?

bvd.

• Ricodeventer
  • Laatst online: 27-08-2015

Ricodeventer

Softie Team.

wat van Mobo (Moederbord) zit erin?

Altijd in voor ún ideeë xD

• elsympatico
  • Laatst online: 21:28
Specs voeding?specs pc?Ik denk niet dat het gaat gaan.

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Dit jouw PC? pricewatch: Packard Bell iXtreme X7134 desktop + Maestro 242ws 24" TFT-scherm

Zou overigens voor een HD6850 gaan betere prijs/prestatie of voor een HD5770 moet ook meer dan genoeg zijn lijkt mij. Maar is idd de vraag of de voeding dat wel aan kan. Foto van de zijkant van de voeding zou wel handig zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 15:36
Behalve of de voeding het trekt, heb ik toch ook wel zo mijn twijfels of en HD67xx wel gaat passen in die behuizing. Dat zijn flinke kaarten en volgens mij is die behuizing vrij beperkt in ruimte...

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:58
MicGlou schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:00:
Behalve of de voeding het trekt, heb ik toch ook wel zo mijn twijfels of en HD67xx wel gaat passen in die behuizing. Dat zijn flinke kaarten en volgens mij is die behuizing vrij beperkt in ruimte...
Ook hebben veel packard bell kasten geen "luchtgaten" en gaan die dikke GPU's hun warmte in de kast rondjes laten draaien, waardoor je temps ook vrij hoog worden.

Toevallig laatst zo'n zelfde iets meegemaakt, en toen heb ik samen met die gene waarvoor het was besloten een andere kast te kopen en een iets simpelere GPU, vanwege het voorall overkill was bij die gene.
En de voeding ook verandert, maar die had ik nog liggen maar de standaard voeding was krap aan spec's wize.

edit: maar heb geen idee over de layout van deze kast van het systeem die je hebt

[Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 30-10-2010 20:03]

• OneOverPrime
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-11-2010

OneOverPrime

Hardcore Tweaker

Mja. Ik stel me zo voor dat je een spelletje hebt proberen te spelen op de computer en dat niet echt ging, maar dat komt gewoon omdat de huidige kaart die erin zit, de GT220, echt een superzwakke kaart is. Ik denk dat als je zou upgraden naar bijvoorbeeld een HD5770 al een _gigantisch_ verschil zal vinden. Daar kun je gewoon alle nieuwste games op draaien, en vaak ook nog gewoon op redelijk hoge settings.

Mijn Google Chrome Review

• Arrim
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:44
Een 5770 is nog goedkoop, vrij koel en kort ook, het lijkt mij de beste upgrade vanaf een GT220. Dan heb je ook de meeste kans dat je oude voeding het trekt. Doet hij dat niet, dan kun je voor het geld van een 6870 een 5770 kopen plus voeding ;)

[Voor 21% gewijzigd door Arrim op 30-10-2010 23:56]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

heeft de voeding wel genoeg aansluitingen?
De GT220 heeft geen powerconnectors en de HD5770 bijv. wel.
Dus in dat geval heb je ook een nieuwe voeding nodig.

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-09 17:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

...en dit is waarom we op GoT verwachten dat een topicstarter zelf genoeg info aanlevert, laat zien wat hij zelf al gedaan heeft en exact waar het fout gaat :o

Hier hebben we geen specs van het systeem in kwestie, dus moeten mensen gaan gokken naar het formaat kast, de gebruikte voeding en de airflow in het geheel. Vervolgens geef je niet aan hoe je geconstateerd hebt dat de GT220 de beperkende factor is, en welke alternatieven voor de HD6870 je overwogen en verworpen hebt, en waarom.

Gevolg is een discussie die alle kanten op zwalpt doordat mensen geen houvast hebben. Helaas heeft niemand iets aan zo'n topic dus gaat hij dicht.

Zie ook:
Het algemeen beleid #quickstart

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee