• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Beste forumers.

Ik heb hier een iPhone 3gs (16gb wit) van een klant die niet wil updaten/restoren.

Het lijkt wel of hij gebrickd is oid.

Het probleem is als volgt: De iPhone start op, flikkert dan en komt op het iTunes logo. Als je hem dan wil restoren komt hij 1sec met het appeltje en de laad balk en iTunes geeft dan direct een Error 9.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Ik werk op OSX (snow leopard) en heb de nieuwste iTunes al geinstalleerd staan.

(Eventuele stappen uitvoeren op Windows is mogelijk)

Alvast bedankt!

EDIT: Het volgende heb ik al geprobeerd. Restoren via iTunes, Restoren via gedownloade firmware 4.1, Restoren via gedownloade firmware 4.0.1 (geen SSH on file zo lijkt het). Restoren via 4.1 Firmware gemaakt met de Pwnagetool.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• laurenssie
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-04 22:16
Probeer eens, als je iPhone aan je pc ligt, de home- en powerknop tegelijk ingedrukt te houden. Dan na 5 seconden de powerknop loslaten en de homebutton ingedrukt houden voor zo een 20 seconden. Dan zou iTunes moeten zeggen dat 'ie een iPhone in herstelmodus heeft gevonden. Herstellen zou dan moeten lukken!

Succes!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Doel je op de DFU modus? Dat heb ik namelijk ook al geprobeerd helaas.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 31-10-2010 01:55]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• laurenssie
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-04 22:16
Probeer eens een custom firmware te maken met Sn0wbreeze, en die erop te zetten?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee