Ik gok dat het mogelijk is aangezien het allebei dezelfde kaarten zijn. ik weet niet of je allebei de kaarten al hebt? anders kun je ze vergelijken zonder ze eraf te halen
Pils €0,50
De Sapphire heb ik, de XFX nog niet. Ik dacht ik vraag het ff omdat iemand hier misschien al ervaring mee heeft en dat het hopelijk geen probleem zou zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 18:20 ]
Verwijderd
Die XFX heb ik in m'n lan bak zitten, is redelijk stil, mits je de fan snelheid niet te hoog zet.
Ik laat de fan zoiezo altijd op pwm staan. Ik las ook vandaag ergens op internet dat de fan in een review 10db meer lawaai maakt dan de sapphire.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 18:22 ]
Verwijderd
Je zal moeten kijken hoe de pcb's in elkaar steken, kan best dat sapphire en xfx enige aanpassingen hebben gedaan waardoor de kaarten ergens niet overeen komen.
Ik denk dat een goede 3rd party koeler zowieso beter is dan de sapphire en de xfx koeler, al zul je dan ook de compabiliteit moeten checken.
Ik denk dat een goede 3rd party koeler zowieso beter is dan de sapphire en de xfx koeler, al zul je dan ook de compabiliteit moeten checken.
Pagina: 1