Toon posts:

LG Flatron W1941S

Pagina: 1
Acties:

• turkeyhakan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05:47
Hallo,

Mijn LG Flatron W1941S doet sinds gisteren erg raar. Hij valt af en toe spontaan uit en na ongeveer 3-4 minuten start die weer op. Ik heb al gekeken of de stekkers goed vast zaten. Dat was wel het geval. Voor de zekerheid eruit gehaald en er weer ingestoken maar dat mocht niet baten.

Dit scherm is nog maar een jaartje jong en ik denk dat het minimaal nog wel een paar jaar mee zou moeten gaan.

Ook had ik maar een jaartje garantie. Deze is verlopen met 5 maanden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

[Voor 7% gewijzigd door turkeyhakan op 29-10-2010 08:50]

• Ossenaar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 22:04

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

LG toch maar even bellen. Ze geven namelijk standaard 36 maanden garantie op dit scherm.
http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile (tabblad informatie over de garantie)

Bel anders eens de LG-klantenservice op in NL : 0900 543 5454 (nationaal telefoontarief)

[Voor 41% gewijzigd door Ossenaar op 29-10-2010 14:55. Reden: Garantiebewijs]

De kick van Electric!

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-08 17:46
Misschien is hij oververhit geraakt en ging daarna de pijp uit?
Schermen worden ook erg warm na een paar uurtjes aanstaan. ;)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• turkeyhakan
Ossenaar, dankje! Daar heb ik heb helemaal niet naar gekeken. Dom dom dom...

CDA441, dit gebeurd ook nadat het scherm een dag heeft uitgestaan. Ik denk niet dat, dat de reden is.

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Topics die ergens anders op GoT thuishoren moet je hier niet posten :o

Een LG Flatron is een beeldscherm. Zou dat niet heeeel toevallig in Videokaarten & Beeldschermen kunnen... of denk ik te moeilijk :?

Move OH -> VB

Soittakaa Paranoid!

• turkeyhakan
Gebeld met LG. Wat een service zeg! Als ik over 7 dagen niets hoor, dan moet ik terug bellen. Daarna komen ze de monitor ophalen en komen ze een nieuwe brengen.

• Sandertje03
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:10
welkom in de wereld van LG (Lekker Goedkoop, noem ik het wel eens)

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• turkeyhakan
Vandaag omgeruild... dezelfde monitor was niet meer op voorraad. Dus hadden we afgesproken om van precies dezelfde beeldscherm de 22" versie te nemen. Wat blijkt nou... krijg ik de LG W2220P. (een heel ander model) Zal ik deze houden of toch vragen naar de 22" versie van de andere?

• Sandertje03
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:10
controleer even wat de veranderingen zijn in specs,
Ik verwacht dat het niet veel uitmaakt. zelfde specs alleen ander design.

Grote kans als je naar de andere versie vraagt, dat je te horen krijgt dat deze er niet meer is.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee